سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد برای ششمین سال متوالی هیات برتر ووشو آذربایجان‌غربی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: هیات ووشو این شهرستان برای ششمین سال متوالی به عنوان هیات برتر این رشته در استان آذربایجان‌غربی شناخته شد.

قرنی مصطفی‌پور گفت: براساس ارزشیابی‌های صورت گرفته در طول سال گذشته، هیات ووشو مهاباد در سال گذشته عملکرد درخشانی در رده‌های مختلف سنی داشت و بر این اساس با ۹۵۰ امتیاز به عنوان هیات برتر ووشو سال ۱۴۰۰ آذربایجان غربی شناخته شد.

وی گفت: برای سنجش معیار هیات‌های ورزشی، عملکرد هیات‌ها در ۱۸ مورد از جمله مدال‌آوری، برگزاری رقابت‌ها، اعزام‌ها و پرورش قهرمانان ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: پس از مهاباد هیات‌های ووشو میاندوآب و پیرانشهر به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم و بوکان و ارومیه بطور مشترک در جایگاه چهارم استان قرار گرفتتند.

مصطفی پور گفت: فضای رشته ووشو در مهاباد ۶۵۰ متر مربع است، هم‌اکنون ۵۵۰ ورزشکار بیمه شده و ۲۴ داور در بخش‌های مختلف تالو و ساندا و ۱۲ مربی ووشوکار در این شهرستان فعال هستند.

رشته ووشو در مهاباد یکی از رشته‌های رزمی پرطرفدار محسوب می‌شود؛ ۴۳ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۱۵ باشگاه دولتی هم اینک در مهاباد فعال است.

در شهرستان مهاباد ۱۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.