سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفتالی بنت: «اسرائیل» در خطر است

در پی آشفتگی و ناآرامی‌های سیاسی در کابینه رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت، اذعان کرد که آینده رژیم صهیونیستی در خطر است.

به دنبال افزایش تنش ها و ناآرامی های سیاسی در رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم در حساب کاربری فیس بوک خود با نادیده گرفتن جنایات صهیونیست ها در حق مردم فلسطین و کشورهای همرز با آن، مدعی شد: «ترک اتحاد در این برحه زمانی، اشتباه است. ما باید با تروریسم فلسطین مبارزه کنیم و آن را شکست دهیم. آینده اسرائیل در خطر است.»

این در حالی است که غیداء زعبی یکی از نمایندگان کنست از حزب مرتز روز پنجشنبه گذشته در اعتراض به تشدید درگیری‌ها در قدس اشغالی و شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار سرشناس الجزیره استعفای خود را اعلام کرد. پس از استعفای غیداء زعبی از دولت ائتلافی، حزب لیکود اعلام کرد که درخواست عدم اعتماد به کابینه نفتالی بنت-لاپید (یائیر لاپید، وزیر خارجه فعلی و نخست وزیر آینده رژیم صهیونیستی) و لایحه انحلال و برگزاری انتخابات زودهنگام را به کنست ارائه خواهند کرد.

منابع صهیونیستی در همین راستا اعلام کردند که سفر بایدن به اراضی اشغالی به دلیل احتمال فروپاشی کابینه اسرائیل با خطر لغو شدن مواجه است.

کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت بحران‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی که این رژیم با آن روبروست، شرایط شکننده‌ای پیدا کرده است. مخالفان نفتالی بنت فروپاشی اوضاع امنیتی و عملیات‌های استشهادی اخیر در تل آویو را دلایل کافی برای کنار رفتن کابینه و فروپاشی ائتلاف حاکم می‌دانند. در نهاد‌های امنیتی این رژیم، از بمب ساعتی سخن می‌گویند که با هر جنگ تل آویو در نوار غزه، فیتیله این بمب روشن خواهد شد که اشاره آن‌ها به تهدید فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
7891
۱۰:۱۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
بله اسراییل خطر است. صهیونیسم خطر است.