سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومی‌ها امید را به جامعه منتقل کنند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اتفاقات خوبی در استان در حال رخ دادن است، از روابط عمومی‌ها خواست امید را به جامعه منتقل کنند.

بهمن امیری مقدم گفت : روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارند.

به گفته استاندار کرمانشاه روابط عمومی‌ها از ارکان اساسی در دستگاه‌های دولتی هستند، امروزه در دنیای شیشه‌ای زندگی می‌کنیم و باید واقعیات را درست به جامعه منتقل کنیم.

نباید کرمانشاه را بد معرفی کنیم، متاسفانه در گذشته آنقدر کرمانشاه بد معرفی شده که بسیاری از سرمایه گذاران جرات اینکه به این استان بیایند را نداشتند.

کرمانشاه ظرفیت‌های بالایی دارد که باید به خوبی معرفی شود، از زمانی که کرمانشاه را خوب معرفی کرده ایم سیل سرمایه گذاران به سمت استان آمده و بزودی طرح‌های خوبی در استان آغاز می‌شود.

بعنوان نمونه از ظرفیت مرز‌ها در استان به خوبی استفاده نشده، در حالیکه در این حوزه ظرفیت‌های زیادی در استان داریم.

مراکز تفریحی مناسب در استان وجود ندارد.

برنامه‌های خوبی برای توسعه استان تدوین شده و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، رفع مشکلات پتروشیمی‌ها در دستور کار قرار گرفت و بزودی عملیات احداث پتروشیمی روانسر شروع می‌شود.

سامانه گرمسیری و سردسیری می‌تواند آینده استان را متحول کند، در نشست‌هایی که با مسئولین وزارت نیرو داشتیم بر تکمیل سامانه گرمسیری و همچنین اجرای سامانه سردسیری تاکید شد.

طرح‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی برای استان در نظر گرفته شده و سفر رئیس جمهور زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم خواهد کرد.

سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه در این شرایط باید در جامعه تولید امید کرد، گفت : سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند و امروز دشمنان به شیوه‌های مختلف در پی ناامیدکردن مردم و جدایی بین جامعه و مسئولین هستند.

دارابی گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها رسالت مهمی در ایجاد امید در جامعه دارند و باید با انتشار دستاورد‌های نظام، روحیه امید را در جامعه زنده نگه دارند.

 استان کرمانشاه فعالین رسانه‌ای توانمندی دارد، جامعه رسانه‌ای استان می‌توانند مدیریت ارشد استان را در مسیر خدمت به مردم و توسعه استان کمک کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.