سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف ۶ تن برنج قاچاق در شیراز تا دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی

مهم‌ترین حوادث ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی توسط پلیس کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کازرون، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، هویت ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رفع تصرف اراضی ملی در سرچهان

فرمانده انتظامی سرچهان از رفع تصرف ۴۰ هزار و ۷۰۰ متر از اراضی ملی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری گفت: در پی شکایت نماینده اداره منابع طبیعی سرچهان مبنی بر یک فقره زمین خواری در منطقه کره‌ای، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران انتظامی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در این خصوص ۴۰ هزار و ۷۰۰ متر از اراضی ملی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی سرچهان با اشاره به اینکه ارزش اراضی ملی رفع تصرف شده برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف ۱۴ دستگاه وسایط نقلیه متخلف در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از توقیف ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف، توسط مأموران انتظامی طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان اجرا شد.

او گفت: در این رابطه ۱۴ دستگاه وسایط نقلیه متخلف به علت نداشتن گواهینامه، مدارک، کلاه ایمنی، مزاحمت، حرکات نمایشی و آلودگی صوتی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ فرهادی با بیان اینکه در این خصوص ۶ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف، جرم و هنجارشکنی در سطح جامعه برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

کشف ۶ تن برنج قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۶ تن برنج قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران کلانتری ۲۴ ابوذر هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۶ تن برنج قاچاق و بدون مجوز کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: از شهروندان انتظار می‌رود از خرید هر گونه کالا‌های بدون مجوز و قاچاق خودداری و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر مجاز افراد در این خصوص با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس گزارش دهند.

کشف میلیاردی کالای احتکار شده در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف انواع کالا‌های احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر احتکار برخی اقلام مصرفی توسط عده‌ای سودجو و فرصت طلب در یکی از روستا‌های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی به همراه سربازان گمنام امام زمان با هماهنگی مقام قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها ۲۴ هزار و ۹۸۰ کیلوگرم برنج، ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم کود شیمایی و ۴۸۰ کیلوگرم گندم احتکار را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیبون ریال برآورد کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری فردی که با دسترسی به عکس‌های خصوصی یکی از شهروندان قصد مزاحمت و اخاذی را داشت خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا مبنی بر اینکه فردی با دسترسی به تصاویر خصوصی‌اش قصد اخاذی وجه نقد و طلاجات از او دارد که موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران پلیس فتا متهم که قصد اخاذی از شاکی را داشت شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد، به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از انتشار و قرار دادن هرگونه فیلم و عکس‌های شخصی در صفحات مجازی خودداری و در صورت قرار گرفتن در دام شیادان و کلاهبرداران مراتب را در اسرع وقت به پلیس فتا یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
۶ تن برنج بابام سوخت