سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی اتهام اخاذی از ماشین‌های تناژ بلند از سوی طالبان در بلخ

شهردار طالبان برای مزارشریف گفت: مطابق قانون، ۵۰۰ افغانی از رانندگان ماشین‌های تناژ بلند اخذ و به خزانه دولت واریز می‌شود.

شهردار طالبان برای مزارشریف که به منظور شکایات برخی راننده گان مبنی بر اخذ اخاذی اضافه از وسایط تناژ بلند بعد از ظهر امروز پنجشنبه به محل عبور ماشین‌های باربری ذغال سنگ رفته بود پس از بررسی این اتهام را رد می‌کند.

طارق گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که هیچگونه اخاذی اضافه از رانندگان صورت نگرفته و تنها مبلغ ۵۰۰ افغانی از ماشین‌های باربری ذغال سنگ مطابق قانون و لایحه اخذ می‌شود.

به گفته شهردار طالبان برای مزارشریف، برخی از رانندگان مدعی بودند که بر خلاف قانون از آنان از هر دو طرف اخاذی می‌شود به همین منظور امروز مسوولان شهرداری مزارشریف، وضعیت را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

رانندگان ماشین‌های تناژ بلند نیز از بررسی و توجه شهردار طالبان برای مزارشریف در قسمت رسیدگی به مشکلات شان تشکر کرده، تاکید کردند که تا هنوز هیچ‌گونه اخاذی اضافه پرداخت نکرده و منبعد نیز مطابق قانون و لایحه طالبان محصول پرداخت می‌کند.

بر اساس گفته‌های شهردار طالبان برای مزارشریف، عوایدی که از ماشین‌های تناژ بلند جمع آوری میشود به خزانه دولت طالبان واریز و از آن در بخش‌های مختلف استفاده صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.