سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران‌خودرو و سایپا "برنامه تحولی" می دهند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ایران‌خودرو و سایپا باید برنامه تحولیشان را به صورت مکتوب به این کمیسیون ارائه دهند.

آقای خضریان گفت: مدیران ایران‌خودرو و سایپا اعلام کرده اند ایجاد تحولاتی را در فعالیت هایشان آغاز کرده اند.

این نتیجه نشست دیروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با مدیران چند خودروسازی کشور و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای بررسی شکایت های مردم از وضعیت تولید خودرو در کشور بود.

مسئولان دولتی در این نشست ایجاد یک ائتلاف(کنسرسیوم) را پیشنهاد کرده اند تا در توسعه و پیشرفت صنعت خودرو اثرگذار باشد.

همکاری شرکت‌های کوچک برای ایجاد ارزش افزوده هم از پیشنهادهای دیگر بوده است.

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد دولت جلساتی را برای پیشنهاد ایجاد ائتلاف(کنسرسیوم) میان خودروسازی ها برگزار کند و گزارش آن را به این کمیسیون ارائه دهد.

آقای خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت که مطالبات و نیازهای دقیق طرح کنسرسیوم در جلسه بعدی این کمیسیون مطرح می شود تا نتیجه نهایی سازی آن به معاون اول رئیس جمهور ارائه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
آینده متعلق به خودرو بصرفه برقیست انرژی تحول تون رو نگهدارید برای اینکار و در گذشته و معضلاتش نمانید!
ناشناس
۰۸:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایران خودرو و سایپا قاتل مردم ایران هستند.
وقتی در تصادف دو پراید با هم 9 نفر کشته میشند، آیا معنی دیگری دارد؟
لعنت خدا بر ظالمین
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سادگی شما؛

گرگ درون دیگران را

بیدار میکند . . .

رابرت دنیرو
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
صحیح
ناشناس
۱۱:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
دروغ پشت دروغ .فقط حرف خدا لعنت کنه باعث و بانی های این استثمار داخلی رو
ناشناس
۱۱:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
دروغ پشت دروغ .فقط حرف خدا لعنت کنه باعث و بانی های این استثمار داخلی رو
amir
۱۰:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
لعنت بر مافیای خودروسازی ایران
ناشناس
۰۹:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه تحولی؟
چند ساله وعده الکی دادن فقط
ناشناس
۰۹:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایران‌خودرو و سایپا اگر تمام مدیران خود را بیرون کند یکی از بهترین تحولهای تاریخ
صنعت ماشین سازی در ایران خواهد بود
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مافیا بنجل سازی و برنامه تحولی ؟؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا حالا چه کار می کردند؟
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی واقعا کنسرسیوم باعث رقابت ودر نهایت کیفیت میشه
حسین
۲۰:۰۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
از ماست که برماست
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
واردات خودرو که آزاد شود ، خود رو سازان داخلی متحول میشوند !!
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تحول واقعی این است که تمام مدیران خودروسازی از مقام بالا تا پایین را از دَم اخراج کنیم و افراد آدم حسابی و دست‌پاک جایگزین کنیم.....
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
احتمالا تنها تحولشون گرونی بیشتر
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سالی چند هزار نفر به خاطر ایمنی پایین خودروهای داخلی فوت میشن یا نقص عضو پیدا میکنن.به عبارت دیگه سالی چند هزار خانواده عزادار میشن یا مجبورن زندگیشونو برای هزینه های درمان تصادف حراج کنن.چرا؟چون خودرو ساز داخلی اشتغالزایی بالایی داره و هیچکس نمیتونه بهش بگه بالای چشمت ابرو.مسئولین محترم همینجور که اشتغالزایی این دو کارخانه براتون مهمه میزان ضرر و زیانهای مادی و روحی و روانی هم که مرتب دارن به جامعه وارد میکنن براتون مهم باشه.
بهنام
۱۹:۰۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام
به باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات مردم گواه در دل تمام جامعه ایران است حال چرا دولتمردان و عده‌ای در مجلس و غیره خود را به ناآگاهی و ناشنوایی می‌زنند معلوم نیست . در ضمن اگر صنعت خودرو درست شدنی بود طی این چهل سال برنامه‌ریزی می‌کرد و درست می‌شد و این حربه‌ها و دزدوکلک ‌‌بازی‌ها دیگر قدیمی شده و برای سرگرم کردن و سرکار گذاشتن مردم است .
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
به ضرس قاطع میگم که اینا توان و دانش تولید خودرو بهتر از این آشغالهای فعلی رو ندارن.سایپا بخاطر موتور ضعیفی که روی محصولاتش استفاده میکنه مجبوره تا میتونه از وزن خودرو کم کنه تا خودرو جون داشته باشه راه بره.راحت ترین کار هم کم کردن ضخامت آلیاژ فولاد بدنه خودرو.فاجعه از این بزرگتر که یه به اصطلاح غول خودرو سازی ایران با چند دهه قدمت فقط یه موتور ضعیف و از رده خارج داره که روی همه محصولاتش قرار میده.پس این ۵۰-۶۰ سال چه غلطی میکرده.اینا پول داشتن گاوداری بخرن ولی پول نداشتن رو توسعه موتور جدید و به روز سرمایه گذاری کنن.
دکتر نصیر
۱۸:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام.از مجلس،دولت،تشخیص مصلحت،شورای نگهبان،بیت رهبری میخواهیم واردات میلیونی خودروهای اقتصادی1600cc بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران ازاد کنند تا انحصار،احتکار،دلالی و گرانفروشی دهها برابری خودروسازان حلبی داخلی شکسته شود.باتشکر
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سفارش هیچی درست نمیشه، بازار و اقتصاد تخصص خودشو میخواد
ایرانخودرو بهترین متخصصان دانشگاههای دولتی را جذب کرد و مرکز تحقیق خودرو راه انداخت که بزرگترین تو قاره آسیا بود، حالا اون بچه های نوابغ ما با شرکت های بزرگ آلمانی کار میکنند، بعد از مهاجرتشون.
زاگرسیان
۱۸:۴۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
این کارخانجات را دولت برای نیاز خودش نگه دارد و بگذارد مردمش برای خرید و انتخاب راحت باشند مخصوصا خودروهای خوب اقتصادی و یا کمکیار و همراه و یاور مردم در واردات خودروهای خوب و اقتصادی باشد.
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بعنوا ن یک شهروند حضور رئیس محترم یک سوال مطرح می شود،
راهکار خلاصی از کالای داخلی که هم از لحاظ اقتصادی هم از لحاظ جانی امنیت معیشتی و زندگی مردم را شدیدآ بخطر انداخته چیست؟
عموم مردم محترم فریاد هل من ناصرآ سر می دهند!
فریاد رس کیست؟
پناهگاه مردم کجاست؟
مجلس محترم شورای اسلامی،ریاست محترم جمهور،قوه قضائیه؟
ملجاء کجاست؟
ارکان اصلی اداره کشور این سه قوه محترم هستند!
مطمئنآ فریاد و زجره مردم را از اجحاف این خودروسازان هم در کیفیت هم در قیمت شنیده اید،اگر بگوییم نشنیده اید کم انصافی ماست!
حکم حاکمیتی در دست و اختیار شماست!
چرا این غده سرطانی را سریعآ علاج نمی کنید؟
بالاترین مقام محترم نظام حضرت آقا هم اعلام نارضایتی کردن!
سردار شهید عزیز حاج قاسم و همرزمانش بخاطر دور کردن خطر از جان و مال مردم ایران اسلامی و ملت مسلمان سایر کشورها ،پا را بیرون از مرزهای جغرافیای و در میان میدان نبرد رو در رو با خصم زبون گذاشتند و در این راه جان عزیزشان را نثار کردند.
واقعآ شما بزرگواران در داخل کشور عاجز از رفع ظلم بین، از مردم هستید؟
ادعا داریم پیرو خط و مکتب آن بزرگواران هستیم!
قدر این مردم را بدانید!
مردم ایران
۱۶:۴۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
توبه گرگ مرگه.
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
هدف مجلس از این طرح بستن دهان مردم هست چرا که بسته تحولی خودروسازان به عمر این مجلس قد نمیده که بگن بالاخره خودروسازها به قول خودشان که در بسته دادن عمل کردن یا نه همان آش و همان کاسه قبل باقی مانده! فقط برای زمان خریدن برای خودروسازهاست این حرفا! مافیا قدرت خودش را داره اینجاها نشان میده که مجلس هم می خواهد به نوعی از مافیا و خودروسازها دفاع بکنه
مجلس داره میگه ببینید اینا دارن تحول میدن پس بزارید هر قیمتی می خواهند بفروشند بعد که دوره مجلس تموم شد خودروساز هم کاری نکرد مجلس بعدی دوباره همین داستان ها فقط با شکل متفاوتی اجرا خواهد شد!
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
هر دو شرکت دستشون به خون مردم بی پول و فقیر آغشته است.
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خودروهای ساخت کارگاه‌های کوچک را بعد از معاینه فنیِ دقیق، پلاک کنید تا انحصار صنعت خودرو شکسته شود.
داود
۱۵:۳۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا خودروسازی در ایران آزاد نشه اتفاقی نمی افته ژاپن ۷۵تا شرکت خودروسازی داره چرا ایران خودرو ش در انحصار دو شرکت هست باید اجازه بدن نزدیک به ۱۰شرکت خصوصی دیگر خودرو در ایران تاسیس شود
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما نخوایم این دوتا گاری بسازن کیو باید بریم ببینیم شما اگه واقعا تو این ۳..۴سال برای تولید هر خودرو ۷۰میلیون ضرر میدین پس چرا تولید میکنین و تا الان ورشکست نشدین ...ی دروغی بگین ک ادم شاخ در نیاره...شرکت دوو عرض ۹ماه بخاطر مسائل مالی ورشکست شد و شرکتشو فروخت ..شما چرا ورشکست نمیشین...‌تو هر خودرو شیرین ی ۸۰تومن سود واسه شماها..
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ول کنید دیگه تورو خدا مث اینکه دوباره مافیا داره کار خودشو میکنه
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تحول نخوایم کی رو باید ببینیم! اگه اهل تحول بودید 44 سال زمان داشتید لااقل یه غلطی تو این مدت می کردید همش حرف حرف حرف همش کلاه سر مردم گذاشتن بس کنید دیگه مردمو خسته کردید من که اهل حمایت از تولید داخلیم به خاطر خیانت این دو خودروساز دیگه نمیخام از این ظالما خودرو بخرم لعنت بر قوم ظالمین
khodro dar iran sakhteh mishvad mardom iran ba in khodroha mimirand vali pol sakht ghateat in khodroha be jeeb chin miravad va sherkathay ghate saz iran ke tavan sakht hame ghateat khodro az motor ta badaneh ra darand bikarand in yani vazir keshvar va vaz
۱۴:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
همکاری شرکت‌های کوچک برای ایجاد ارزش افزوده هم از پیشنهادهای دیگر بوده است.
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حالا نمیخواد ادای مرسدس و تویوتا دربیارین ، فرغون سازی خوب تو کسور هست برین برنامه اونهارو بگیرین همون هم اجرا کنین یه تحولی رخ میده
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
برنامه راهبردی و تحول باید برای ذات دروغگو حقه باز و غش در معامله بدین تا اتفاقی بیوفته ، ذات ام که عوض نمیشه پس ادامه داره بعد چهل سال میخوان با اسم تحول و دانش بنیان یه ده سالی ام مسیر بدبختی مردومو کش بدن
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه مقایسه بین کیفیت خودرو سال ۹۶ کنین با الان نه اینکه اون موقع خوب بود کیفیت دکمه ها ، داشبورد ، موتور ضخامت باک بنزین
اون چیزیکه باید براش برنامه راهبردی داد تحول ذات حقه بازی و دروغ و غش در معامله است که خوب ذات عوض نمیشه پس چیزی ام حل نمیشه
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله دوسال پیش مدیر عامل قبلی ام برنامه داد دوسال قبلشم قبلیه برنامه داد حقوق نجومیتونو میگیرین با پول گاز اب و برق مفت رو هوا حرف میزنین ، تازه ازشون میپرسین تا کی این روند ؟ میگه باید درست بشه
عیبی نداره درست بشه صنعت مونتاژ کاریتون ، وارداتو آزاد کنین برین بشینین درست کنین بعد بیان ادعا کنین
Maryam
۱۴:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
عاقا اگه ما نخوایم اینا متحول بشن کیو باید ببینیم؟؟؟؟؟؟!!!!!
مگه نمیگن همش داریم ضرر میکنیم!!!!!! خب تعطیلش کنن اعلام ورشکستگی کنن، بذارن خودرو وارد بشه، خودروی با کیفیت قیمتشم از عرابه های مرگ اینا کمتره.دیگه خودروهای وارداتی نیاز به قطعات یدکی مد نظر اینا نداره که به اسم تحریم خون مردمو تو شیشه کنن.
وقتی میگیم خودروی ملی، یعنی ملت بتونن بخرن سوار شن، ولی الان آیا ۹۰ درصد ملت میتونه با این قیمتا خودرو بخره؟!!!.....
خدا همه ی ما رو هدایت کنه.....
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دلت خوشه
ایران تحریمه کسی نمی تونه به ایران ماشین بفروشه
وگرنه اون شرکتای خودروسازی چرا رفتن از ایران
مشکل جای دیگه است خودروسازیا شدن سیبل
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای بی سواد !!!
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیر عامل ایرانخودرو با حضور در برنامه شبکه افق لحن طلبکارانه داره ، دقیقا همین لحن و دید نسبت به مردم دارن و خودرویی که میدن فک میکنن لطف میکنن
طبق معمول مثال مسخره سال ۸۴ دلار اینقدر بود ۲۰۶ اینقدر بود الان با این دلار باید این باشه زد
اولا مگه نمیگفتین داخلی است دلار چیه ؟ میگیم دروغ بود بابا بفهمین اگه هزینه تولید مثلا دنا ۴۵۰ میلیون بشه ارزش تکنولوژی نداره همش آسیبه به جان مردم به هوا به مال مردم
به مردم ربط نداره تواید نکن درشو ببند
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
نزدیک به یکسال است خودرو کوییک ثبت نام کردم تحویل بهمن بوده هنوز تحویل ندادن، هفته پیش خودرو نیومده سندش امد، زنگ زدن میگن سند بفرست بیاد، میگم ماشین من چی شد میگه انشالله بهت میدیم، به نظر من خیانت و ظلم های که سایپا به نظام کرده امریکا نتونسته، کاش میشد یه روزی سایپا کلا از بین بره
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایران خودرو و سایپا تا الان کجا بودند.الان چی شده چی احساس کرده آمد,که این نمایش رو در می‌آورند!؟
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام.از مجلس،دولت،تشخیص مصلحت،شورای نگهبان،بیت رهبری میخواهیم واردات میلیونی خودروهای اقتصادی1600cc بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران ازاد کنند تا انحصار،احتکار،دلالی و گرانفروشی دهها برابری خودروسازان حلبی داخلی شکسته شود.باتشکر
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حضرات خود با این کار متضرر میشن
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خود مجلس و دولت و غیره سالیانه میلیاردها به جیب میزنند با این خودروسازی !
هیج دلیلی وجود نداره که مافیا که خودشان هستند منافع مردم و کشور را مقدم بشمرند به منافع خودشان!
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
هواپیما ساختیم موشک ساختیم ولی خودروساز نشدیم چون مدیر کراواتی دزد و جاسوس زیاد اومد تو این صنعت خود گزارش کنگره هم اشاره کامل کرده که این صنعت فقط شده هزینه برای ایران از بس آلودگی هست حتی کارشناسان امنیتی و ضابط قضایی هم پرونده رو ضعیف جمع کرده بدستور قاضی و دل خودش
حسن
۱۴:۰۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
شرکت سایپا پول از مردم می گیرد شش ماه بعد از موعد تحویل تازه به مشتری خودرو تخصیص میده خداییش کجای دنیا با مردم به این شکل برخورد می کنند من خودروی ساینا اس ثبت کردم دی تا اسفند ماه موعد تحویل بود تا امروز ماشین تحویلم نشد.باشگاه خبرنگاران جوان لطفا پیگیری کنید همین حلبیه به ما بدهند برنامه تحولی پیش کش
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه میخوای زنده بمونی این حلبی رو نخر چون با کوچکترین تصادف مچاله میشه،سوار دوچرخه شو،مردم یکسال خودرو نخرید
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا این مافیا که پشتشون به مسئولین گرم و حمایت حکومتی دارن تا مدیریت کنن این حرفها جوکه
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بعد پراید ۱۱۱ . ۱۳۱ . ۱۳۲ . ۱۵۱ دیگه چی میخوان بسازن
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
جک قرن
قاتلان مردم مستضعف ایران برنامه تحولی میدهند.
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه نگاه به سطل زباله قسمت اداری دفتر مدیر عامل کنین دویست سیصد تا برنامه راهبردی بوده تاحالا
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا
عباس
۱۲:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
این هم یه کلاه دیگه هست که سر ملت بزارند و جلوی واردات خودرو را بگیرند این شیوه چند ساله شون هست هر بار با یه موضوعی جلو واردات خودرو را میگیرند فقط فقط فقط واردات خودروی اقتصادی
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
احتمالا نتیجۀ این برنامۀ تحولی هم اینه که 30 درصد دیگه بکشن رو قیمت محصولاتشون. نخیر؛ توبۀ گرگ، مرگه...
فرزاد
۱۲:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اصلا چی گفتی. از توش دورتر هم در نیامد. عزیز دل حرف زدن فایده ندارد انجام شد بگو این کار داره میشه اینکه بگی می خواهد بشه به درد نمی خوره
مهدی
۱۲:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
شمارو به مقدسات قسم درب کارخانه ی این دو شرکت ریاکار رو تخته کنین ملت راحت بشن.بابا وقتی عرضه ی تولید حتی یک خودروی بومی و صد درصد تولید داخل رو ندارن بعد از پنجاه سال چه اصراری دارین تولید کنن.تعطیل کنن و فقط واردات کنن خودرو رو
محمد
۱۲:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بهترین راه حل اینه که سایپا با پشتیبانی درست از سمت دولت خصوصی شود و ایران خودرو به جای تولید خودرو همانند جنرال موتور به هلدینگ تبدیل شده و شرکت های خصوصی از خودروسازی و قطعه سازی زیر نظرش باشند و آون موقع صنعت خودرو سازی عالی می شود نمونه ای این نوع مدیریت شرکت ستاره ایران هست که بنز تولید می کند اما می شود در مورد آزادی واردات خودرو ایران خودرو برای شرکت هایس که زیر دستش به وجود می آیند خودرو هایس برای مونتاژ در ایران پیدا کند
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
از این باید ها زیاد گفتید انحصار را بشکنید زالو بودن را رها کنید انگل بودن را ترک کنید بیتالمال را مثل ارث پدرتان به هرکه میخواهید می دهید و به هر که میل تان نمی کشد نمیدهید شرم کنید حرافی نکنید
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
پرایدو عالی عالی
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخاطر سود یعده ما نباید سوار ماشین بشیم ای خدااا برسون امام زمانمون رو
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه مردم شکایت کردن چرا یکی از مدیران دو خودروساز محاکمه نشدن.مردم برای دولت ارزشی ندارد فقط به فکر جیب گشاد خودشان هستند.سلطان سکه و دلار..اعدام شد پس چرا کسانیکه جان شیرین مشتریان خودروسازها را به خطر انداختند و کم فروشی کردند محاکمه و اعدام نشدند؟
چند هزار نفر به خاطر خودروهای بی کیفیت و داری نقص فنی در جادها زنده زنده سوختند و کشته شدند؟
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
این دو بدنه ساز توان تولید پنج تا ده ملیون بدنه در سال را ند
پس واردات ده ملیون خودرو در سال باید آزاد شود و هر که میتواند خودرو خارجی سفارش دهد.
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
احسنت،تنها راه واردات میلیونی هست نه قطره چکانی مجلس که خودش جیره خوار سایپا و ایران خودرو هست،باید به یک باره حداقل پنج میلیون خودرو وارد شود تا گرانی شکسته شود.
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
40ساله دارن قول میدن ولی فرقی نکرده ایران باید دور خودرو سازی رو خط بکشه چون اینکاره نیست چون باید 30هزارنفر تعدیل نیرو کنه چون مدیر ومدیریت این کارها رو نداره ومافیا اجازه نمیده
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول واردات خودرو ارزان قیمت را انجام دهید بعد هر چه قدر دلتون خواست از این دو شرکت ملعون حمایت کنین
ا
۱۱:۰۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا انحصاری باشه معلومه که نه قیمت پائین میاد نه کیفیت بالا میره و باید تو صف قرعه کشی اونم یک ساله موند!
حالا که خودروسازها دیدن واردات میخواد انجام بشه یهو به فکر تحول افتادن؟؟!
خب شما که میدونستید اینطوری باشه و از انحصار دربیاد فضا رقابتی میشه و هر قیمتی دلشون بخواد نمیتونن بدن چرا زودتر این کارو نکردین و اینهمه حلبی را به مردم انداختند و چقدر کشته دادیم به خاطر همین خودروها !!
هرچند بازم اگه واردات انجام بشه و غولهای ایرانخودرو و سایپا که همه جا رشه دارند بگذارند !!
جلو واردات لوازم خانگی را هم گرفتن و انحصاری شد و قیمتها را الان مقایسه کنید با قبل!!
اونموقع با قیمت مناسب میدادن و کلی تخفیف و... ولی الان که انحصاری شده قیمت چند برابر و تازه الان عین خودرو سازها میگن که داریم ضرر میدیم !
چرا قبل انحصار نمیگفتن ضرر میدیم و قیمتها بالا نمیرفت؟؟!
مسئول نداریم که ، یه مشت ...!
آمریکا و ژاپن و ... با اون خودروهاشون و کیفیتهاشون وارداتشون آزاده ولی ما با این حلبیها مون انحصاری و واردات ممنوع!!!!
بلاخره برای یه سری نفع داره که این کارها را میکنند و جلو واردات را میگیرن (به جزخود کارخانه ها) واگرنه انحصاری درکار نبود!
اهالی بره ره
۱۱:۰۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
جهت افزایش تولید و قیمت و کاهش کیفیت .
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
گشتم نبود. نگرد نیست
بختیاری
۱۰:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ورود دولت به
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
#ساخت شهرهای قطعه ساز
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

فقط بهمن خودرو ،

#انقلاب زنده است

پیمان اشراقی.
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
افزایش دهها قطب بدنه ساز به جای دو قطب بدنه سازی
افزایش دهها قطب بدنه ساز به جای دو قطب بدنه سازی
افزایش دهها قطب بدنه ساز به جای دو قطب بدنه سازی
افزایش دهها قطب بدنه ساز به جای دو قطب بدنه سازی
افزایش دهها قطب بدنه ساز به جای دو قطب بدنه سازی
افزایش دهها قطب بدنه ساز به جای دو قطب بدنه سازی
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خخخخخخخخخ
آمدی ولی حالا چرا؟
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایران خودرو و سایپایی که توان تولید یک و نیم ملیون در سال را ندارند چطور میخواهند بازار ده ملیونی یا پنج ملیونی نیاز خودرو در ایران را بگیرند پس خواهشاً دیگر فرصت سوزی نکنید و
واردات ده ملیون خودرو در سال را در پیش بگیرید که هم رشد مردم و هم رشد کشور را در بر دارد.
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
#واردات ده ملیون خودرو در سال
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
احسنت.تنها راه واردات میلیونی هست نه واردات قطره چکانی مجلس جیره خوار سایپا و ایران خودرو
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خودروسازان (سرهمبند سازان)تا کنون خیانت بزرگشان سرهم‌بندی و مونتاژ بود و هیچ تلاش و حمایتی از قطعه سازان و تولید و طراحی صفر تا صد ایرانی را با وجود اینکه می‌دانستند فرانسه و غرب ما را تحریم میکنند ،انجام ندادند پس خودروسازی مقصر و به مردم و کشورش خیانت کرده.
بارها و بارها آزمون و خطا کرده و با بد عهدی فرانسه باز هم با فرانسویها قرارداد سرهم‌بندی فقط داشته!!!!!
پس را کمتر شدن خیانت ها و ادامه ندادم اینهمه خیانت:
# واردات گسترده خودرو

# واردات گسترده خودرو

# واردات گسترده خودرو

# واردات گسترده خودرو
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای بابااااا. اینا از این حرفا زیاد زدن. فقط زمان میخرن تا ابها از اسیاب بیفته...
Bakhtiyari
۱۰:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
#افزایش بدنه سازی ها به میزان پنج تا ده ملیون در سال همین!
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ساده ای تو هم رفیق کو ازاد سازی اگه هم ماشینی بیاد قطعا از ماشین ایرانی گران تره اینو بدون این مملکت هر ارگانی دنبال منافع خودش است اگه یه ماشین ۱۰۰میلیونی وارد کنند تا برسه دست من تو میشه هول هوش ۱۲۰۰تا ۱۵۰۰میلیارد
هم باید این وسط بخورد هیچ ازاد سازی در کار نیست اینم مثل برجام سرکاری برای مردم است --فقط پول واریز میشه تو جیب بزرگان
عباسی کیشی
۱۰:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
نوش دارو پس از مرگ سهرا ... الآن دیگر هیچ فایده ای ندارد شما خودروسازان از ملت شریف ایران سوء استفاده کردی و پراید 5 میلیونی را 210 میلیون تومان به گرده ملت چپاندی به کدامین جرم و گناهی ؟؟؟ حالا که ورود خودرو خارجی آزاد شده شما به فکر تحول افتاده اید ؟؟؟ وای بر شما خودروسازان داخلی که ناله مردم را در آوردی ...
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آفرین ،درود