سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس از مهرماه در حوزه های علمیه برادران و خواهران ارائه می شود.

سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: این درس ۲ واحدی بوده و هدف از ارائه آن در حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد نیز ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت بین طلاب و روحانیان استان است.      

او می گوید: طلاب و روحانیان کشور و کهگیلویه و بویراحمد از مبلغان اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین قشرهای مختلف مردم هستند. 

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارائه درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه های علمیه این استان می تواند کمک بسزایی به طلاب و روحانیان استان برای تحقق هر چه مطلوبتر چنین امر مهمی کند. 

سرهنگ آسمند عنوان کرد: حوزه ‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد همواره نسبت به اجرای برنامه‌ های فرهنگی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در این استان از جمله یادواره‌ شهدا و نشست های خاطره‌ گویی دفاع مقدس اهتمام جدی داشته اند. 

وی ابراز داشت: امید است با ارائه درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد گام های بلند و اساسی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان برداشته شود. 

سرهنگ آسمند گفت: درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس هم اینک در بسیاری از دانشگاه ‌های کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌ شود و با استقبال مطلوب دانشجویان نیز مواجه شده است. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و بیش از ۱۰ هزار جانباز تقدیم کرده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.