سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقلا برای جرعه ای آب / مردم روستای جوزدر چشم انتظار اقدام مسئولین برای تامین آب شرب

با کاهش بارندگی ها و تخریب کانال آب در سیل ۹۸ روستای جوزدر نیکشهر ، مردم این منطقه همچنان چشم انتظار اقدام مسئولین برای تامین آب شرب هستند.

عبدالستار دهقان رئیس شورای اسلامی روستای جوزدر گفت : چاه آب مردم جوزدر از رودخانه بلپیر تامین می شود که با جمع آوری آب های سطحی و زیر زمینی و انتقال آن به مخزن ، آب شرب تامین شده است.

او  گفت : در سیل سال ۹۸ با تخريب کانال انتقال آب به چاه و با خشکسالی و کمبود بارش ها متاسفانه مردم در روستای جوزدر با مشکل شدید تامین آب شرب مواجه هستند و اندک آبی که از طریق آب های زیر زمینی وارد چاه آب می شود غیر بهداشتی است و بوی بسیار بدی می دهد.

دهقان گفت: با هزینه شخصی حفاری لازم برای مشخص کردن نقطه تخریب انجام شده است که لازم است مسئولین آب و فاضلاب شهرستان در این زمینه اقدامی فوری و عاجل انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی روستای جوزدر  گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته هنوز هیچ گونه اقدامی برای حل این مشکل صورت نگرفته است.

سعید ریگی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نیکشهر  گفت : در بازدید صبح امروز از محل تخریب کانال آب روستای جوزدر، گزارش لازم برای اقدامات بعدی تهیه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.