سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ استان همدان

کتاب اشعار احمد خوانساری شاعر همدانی منتشر می شود

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان کتاب اشعار استاد «احمد خوانساری» با نام هنری «رها» به زودی منتشر می‌شود.

 مسعود ویژه در آیین نکوداشت استاد «احمد خوانساری» (رها) شاعر پیشکسوت همدانی گفت: نگاه به فرهنگ و هنر ملل مختلف، گستردگی دامنه ادبیات را نشان می‌دهد و جاذبه آن نیز نزد اقوام مختلف بشری، به طور کامل مشهود است و هنر و ادبیات هم چیزی جز پیوند اندیشه و جمال نیست.

 ادبیات بیان زیبای مفاهیم ذهنی و اندیشه‌های بشری در قالبی نافذ و گیراست بنابراین چون از زیبایی برخوردار است؛ با زندگی عجین می‌شود.

مدیرکل فرهنگ استان همدان افزود:استاد «احمد خوانساری» هشت دهه عمر خویش را  برای خلق زیبایی در حوزه ادبیات سپری کرده و از اوبه عنوان شاعر رنگ‌ها یاد می‌شود.

 نام  این شاعر همدانی در کنار بزرگان شعر و ادبیات این سرزمین قرار گرفته و  نامش در تاریخ این دیار ماندگار خواهد ماند.استاد احمد خوانساری بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت فرهنگی دارد و علاوه بر فعالیت در انجمن‌های ادبی و همکاری با مطبوعات مختلف، تاکنون آثار زیادی از او منتشر شده است.

مراسم نکوداشت استاد احمد خوانساری (رها) شاعر پیشکسوت همدانی، همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور اهالی فرهنگ، ادب و رسانه استان همدان در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.