سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه بیش از ۸۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش حمل ونقل کردستان توزیع می شود

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزریع روزانه ۸۲۵ هزارلیتر نفتگاز در بخش حمل ونقل استان خبرداد.

جهانبخش نوکانی گفت:از ابتدای سال جاری بیش از ۴۵ میلیون لیتر نفتگاز در جایگاه‌های عرضه منطقه عرضه شده است که نسبت به دو ماهه پایانی سال گذشته (بهمن و اسفند) بارشدی ۴ درصدی همراه بوده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان  گفت: ۴۹ باب جایگاه عرضه نفتگاز در سطح استان فعالیت دارند و گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت به صورت شبانه روزی از همه مجاری عرضه سوخت بازدید و با هرگونه عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و کم فروشی برابر با مقررات شرکت برخورد می‌ کنند و هم اکنون نیز هیچ گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد.

او در خصوص  نحوه تخصیص سهمیه و شارژ کارت سوخت خودرو‌های نفتگاز سوز ناوگان حمل ونقل بار و مسافر گفت: سهمیه نفتگاز این دسته ازخودرو‌ها بر مبنای طرح پیمایش، مسافت طی شده، حجم موتور، سال ساخت و... تخصیص می‌یابد و شرکت ملی پخش هردوره بر اساس سهمیه‌ای که برای هر خودرو دیزلی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشخص می‌شود، کارت سوخت را شارژ می‌نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.