سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با روند افزایشی

۲۵۰ واحد فناور و شرکت دانش بنیان در استان همدان فعالیت می کنند

به گفته رییس پارک علم و فناوری استان همدان حمایت از ایده‌های دانش بنیان و ارتقاء کیفی شرکت‌های موجود از اولویت‌های استان است.

 مجید کزازی در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، گفت: ۲۵۰ واحد فناور استان تا پایان سال‌جاری به ۲۸۰ واحد افزایش خواهد یافت.

او گفت: افزایش و ارتقای تعداد شرکت‌های دانش بنیان از ۵۴ به ۷۰ و شرکت‌های خلاق از ۱۲ به ۲۲ نیز از برنامه‌های محوری پارک علم و فناوری استان همدان در سال جاری است.

رییس پارک علم و فناوری استان همدان ارتقاء کیفی شرکت‌های موجود، حمایت از شرکت‌های تولید کننده محصولات دانش بنیان و حمایت از ایده‌های دانش بنبان را از اولویت پارک علم و فناوری استان همدان برشمرد.

استاندار همدان هم گفت: اقتصاد دانش بنیان موجب کاهش هزینه‌های تولید شده و نگاه علمی و فناورانه به تولید در همه عرصه‌ها موجب کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره‌وری، ارتقای کیفیت محصولات، رقابت‌پذیر شدن تولیدات در بازار‌های جهانی و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات در داخل کشور می‌شود.

علیرضا قاسمی فرزاد  افزود:  تنها راه رسیدن به رشد اقتصادی، حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است و رویکرد همه دستگاه‌های دولتی باید هم افزایی باتولیدات کیفی باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: محصولات تولیدی در شرکت‌های دانش بنیان با بهره وری بالا، قیمت مناسب و کیفیت بهتر قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.