استاندار همدان گفت: مشکلات حوزه تولید با بهره‌گیری از علم و دانش رفع می‌شود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: به منظور تحقق شعار سال و سیاست‌های راهبردی اشتغال دانش بنیان، همه مسائل و مشکلات حوزه تولید در استان با استفاده از مباحث علمی رفع می‌شود.

او در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: در راستای رونق تولید و رفع موانع تولید، کارآفرینان خوب و برجسته که در حوزه تولید و اشتغال آفرینی فعال هستند باید تشویق و حمایت شوند.

 استاندار همدان گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم، عدالت محوری سرلوحه پیشبرد همه امور در استان همدان است.

قاسمی فرزاد گفت:در این جلسه ۶ موضوع و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

او گفت:  یکی از واحد‌های تولیدی راکد استان شرکت «ارمغان پلاستیک» نهاوند بود که با واگذاری تسهیلات توسط بانک کشاورزی به این شرکت موافقت شد.

استاندار همدان: این شرکت دارای ۲ خط تولید لوله پلی اتیلن در زمینه آبیاری محصولات کشاورزی است که با پرداخت ۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات دوباره راه‌اندازی می‌شود.

قاسمی فرزاد گفت: این شرکت سه سال راکد بود و حالا با ظرفیت ۷۰۰ تن در سال و اشتغال آفرینی برای ۱۵ نفر، به چرخه تولید باز می‌گردد.

به گفته او یکی دیگر از واحد‌های راکد استان نیز مشکلاتی در حوزه دریافت تسهیلات داشت که مصوب شد بانک از طریق مکاتبات داخلی مشکل این سرمایه گذار را حل کنند.

استاندار همدان گفت: ۶ مورد نیز بررسی مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی بود که مصوب شد صدور مجوز‌های مراکز خدمات رفاهی بین راهی با تشکیل کمیته مشترک بین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری بررسی شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.