سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار آزمایشی کارخانه ذوب آهن اسدآباد

فرماندار اسدآباد از وارد مدار آزمایشی شدن کارخانه کوره بلند ذوب آهن اسدآباد برای تولید فرومنگنز این شهرستان خبر داد.

حسین‌علی شرکائی درباره افتتاح و بهره‌برداری کارخانه کوره بلند برای تولید فرومنگنز این شهرستان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در آینده نزدیک گفت: اشتغال این طرح صنعتی به صورت مستقیم ۲۲۰ نفر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان هم گفت: در سال ۱۳۹۰ کارخانه ذوب‌آهن اسدآباد به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی و تغییر خط‌تولید خود از شمش چدن به فرومنگنز تعطیل شد، .

شانیان گفت: با پیگیری‌های لازم، این طرح سال گذشته به سرمایه‌گذار جدید بخش خصوصی به نام شرکت "برسم لعل" به مدت پنج سال اجاره داده شد که در صورت قابل‌قبول بودن فعالیت آن، مدت اجاره تمدید می‌شود.

مدیرعامل شرکت برسم لعل نیز گفت: این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۲۲ هزار تُن فرومنگنز در سال را خواهد داشت، ار ماه‌های اولیه آغاز به فعالیت به‌طور قطع ظرفیت تولید کمتر خواهد بود.

حسین اسکویی گفت: ۲۰ تا ۳۰ درصد فرومنگنز موردنیاز کشور در داخل کشور تولید میشود و مابقی از سایر کشور‌ها وارد می‌شود، کشور ایران بر اساس آمار مربوط به سه سال پیش دارای ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تُن مصرف فرومنگنز است که با توجه به ظرفیت اسمی کارخانه فرومنگنز اسدآباد در صورتی‌که به ۳۰ هزار تُن افزایش یابد حدود ۱۰ درصد فرومنگنز کشور را تأمین می‌کند.

برچسب ها: ذوب آهن ، کارخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.