سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع ۲ حادثه سقوط خودرو در گرگان + فیلم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از وقوع ۲ حادثه سقوط خودرو در گرگان خبر داد.

موسی الرضا صفری گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری دنا پلاس با چهار سرنشین مرد، که خودرو را در نزدیکی آببندان و در سراشیبی پارک کرده بودند به علت بی احتیاطی و نکشیدن ترمز دستی خودرو به همراه  سرنشینانش به عقب حرکت کرده و درون آببندان سقوط کرد.

صفری می گوید: در این حادثه ۴ سرنشین به کمک اهالی محل از خودرو بیرون کشیده شدند و نجات یافتند و با همکاری اورژانس مستقر در محل دو نفر از سرنشینان خودرو به بیمارستان منتقل شدند.

او گفت: شب گذشته در حادثه ای دیگر حوالی ساعت ۲۳:۴۳ طی  با تماس با سامانه ۱۲۵ حادثه سقوط خودرو در هزارپیچ گزارش داده شد که با هاهنگی ستاد فرماندهی یک گروه عملیاتی از نزدیکترین ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت:  در این حادثه یک دستگاه خودرو ام وی ام که بالای هزارپیچ و نزدیک دکل  در سراشیبی پارک شده بود، به علت سهل انگاری راننده  در حالت خلاص و با ترمز دستی پایین برای لحظاتی رها کرده و خودرو ناگهان حرکت کرده و در سراشیبی هزارپیچ واژگون شد.

صفری گفت: این خودرو با درختان ابتدای سراشیبی برخورد و متوقف می‌شود

او گفت: گروه عملیاتی اعزامی بلافاصله ضمن ایمن سازی خودرو، سرنشینان را از خودرو خارج کرده و به محل مناسب انتقال می‌دهند.

صفری گفت:در این حادثه خانم جوان سرنشین جلو خودرو مقداری کمی آسیب دیده و خوشبختانه دختر ۱۰ ساله هیچ گونه آسیبی ندید.

صفری از شهروندان خواست: حتما در هنگام پارک خودرو حتما نکات ایمنی از قبیل کشیدن ترمز دستی، درگیر کردن دنده و نهایتا گذاشتن سنگ و موانع در جلو یا عقب چرخ‌های خودرو را رعایت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.