سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح بازار پروژه سنگین دولت سیزدهم

استاندارکرمانشاه گفت : دولت سیزدهم اجرای پروژه سنگین اصلاح بازار را در راستای احیای حق و حقوق مردم در اولین سال فعالیتش در دستور کار خود قرار داده است.

بهمن امیری مقدم با اشاره به اینکه هیچ کمبود کالایی در استان وجود ندارد از مردم خواست بیش از نیاز روزانه خود خرید نکنند و با دولت همراهی داشته باشند.

به گفته استاندارکرمانشاه برخی از سوء استفاده‌های افراد سود جو از این وضعیت روانی جامعه بازرسان ادارات مربوطه درخواست می شود نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.

یکی از برنامه‌های اصلی استان برداشتن موانع سر راه سرمایه گذاری باید باشد و نباید بگذاریم ایجاد موانع اداری زمینه فرار سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

اشتغال دغدغه اصلی خود در استان است اجرای چهار پروژه بزرگ اقتصادی با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه اشتغالزایی استان در دست اجرا است و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن در قالب تبصره ماده ۱۸ در حال انجام است.

راه اندازی سامانه هوشمند ثبت نام افراد جویای کار استان که به زودی در اداره کل تعاون، کار و رفاه، اجتماعی به بهره برداری می‌رسد همه افراد جویای کار در هر رسته شغلی و تحصیلی در آن ثبت نام می‌کنند، و طبق تفاهم نامه‌ای که استانداری با بخش خصوصی و سرمایه گذاران منعقد می‌کند تا سقف ۷۰ درصد آن‌ها باید از طریق این سامانه هوشمند نیروی کار خودشان را جذب کنند.

تدوین سند اشتغال۱۴۰۱ استان مسئولیت هر دستگاه اجرایی با برش‌های شهرستانی آن در این سند در خصوص ایجاد اشتغال مشخص شده و اهمال کاری و کوتاهی از هیچ دستگاه اجرایی در راستای ایجاد اشغال پذیرفته نیست .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.