سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیل تکنیکال شاخص‌های بورس

شکست کدام مقاومت شاخص کل را به ۱.۷ میلیون واحد می‌رساند؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل یک مقاومت مهم پیش رو دارد که اگر بتواند آن را بشکند‌، می‌تواند تا پله یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد رشد کند.

آقای آراد پورکار گفت: در پایان این هفته شاخص کل بورس با رشد  ۲.۳ درصدی به ارتفاع یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد رسید. در مجموع  شاخص کل در یک رالی صعودی با حمایت یک میلیون و ۵۴۰ هزار واحد قرار دارد که به آن واکنش خوبی نشان داده و به سمت بالا حرکت کرده است.

اکنون شاخص کل در ادامه مسیر خود در پله  یک میلیون و ۵۸۵ هزار واحد یک مقاومت دارد که اگر بتواند این مقاومت را بشکند می‌تواند تا پله یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد رشد کند.

به گفته این تحلیلگر، بازار در ناحیه یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد نیز یک مقاومت جدی دارد که باید روند حرکتی شاخص در این فاصله را بررسی کرد و بعد در رابطه با آن نظر داد.

در هفته‌ای که گذشت شاخص هم وزن نیز ۳.۸ درصد رشد داشت و به محدوده ۴۳۸ هزار و ۴۰۹ واحدی رسید و در هفته گذشته شرایط مطلوب‌تری را نسبت به شاخص کل داشت.

پورکار می‌گوید اگر به روند شاخص هم وزن  نگاه کنیم  مشاهده خواهیم کرد که از کانال نزولی خود خارج شده است، اما نیاز به تثبیت دارد.

برای شاخص هم وزن محدوده ۴۲۸ هزار واحد یک محدوده حمایتی است  و مهم‌ترین مقاومت پیش روی این شاخص مقاومت ۴۶۹ هزار واحد محسوب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
شاخص یک و 700 رو نهایتا پایان سال می بینیم ولی چند ماه اینده بعیده
شاخص تا یک و 620 شاید بره و بعد بین یک و 500 و یک و 600 در جا میزنه