در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۹۱۶ واحد در تراز یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحدی قرار گرفت.

امروز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) در ساعت ۹:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد  ۳ هزار و ۹۷۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۵ هزار  و ۹۶۵ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۹۱۶ واحد در تراز یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحدی قرار گرفت.  سه نماد فولاد، شپنا و شبریز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

صف خرید و فروش سهام در 21 اردیبهشت

شاخص کل هم وزن نیز با رشد  ۵ هزار و ۴۱۶ واحدی در ارتفاع ۴۳۴ هزار و ۲۸۵ واحدی ایستاد. آسیاتک نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۳۱  واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۲۲۰ هزار واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، غصینو و خدیزل نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این دقایق ۱۴۶ نماد در صف خرید و ۵۰ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۲ هزار و ۶۱۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۶۲ هزار واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، شستا و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق بازار داشته‌اند. همچنین بیشترین تراکنش در نماد‌های آسیاتک، شستا و خساپا رخ داد.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸ هزار و ۸۷۴ واحد بر روی پله ۴۳۷ هزار و ۷۴۳ واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۳۷ واحدی بر روی پله ۲۱ هزار و ۳۲۶ واحد قرار گرفت.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به نماد‌های شستا، ملت و خساپا تعلق دارد، همچنین بیشترین ورود پول هوشمند نیز به نماد‌های ملت، غشهداب و چکاپا متعلق است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس ۲۲ هزار و ۶۱۷ واحد دیگر رشد کرد و بر روی پله یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۴۹ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز ۹ هزار و ۵۴۰ واحد رشد کرد و بر روی پله ۴۳۸ هزار و ۴۰۹ واحد قرار گرفت.

سه نماد فولاد، وغدیر و شستا بیشترین تاثیر را بر روی شاخص داشتند و همچنین آسیاتک، شستا و خودرو نیز از جمله نماد‌های پرتراکنش بازار سرمایه بودند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۰۶ واحدی بر روی پله ۲۱ هزار و ۳۹۶ واحد قرار گرفت. مارون، شگویا و صبا از نماد‌های تاثیرگذار بر روی این شاخص بودند.

بیشترین حجم معاملات به نماد‌های شستا، خساپا و خودرو متعلق است. همچنین بیشترین ورود پول هوشمند به نماد‌های ملت، غشهداب و چکاپا و بیشترین خروج پول هوشمند به شپاکسا، بترانس و سمگا متعلق بود.

همچنین از میان ۷۰۴ نماد، ۲۳۷ نماد در صف خرید و ۹ نماد در صف فروش قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار