سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاکایی:

کمبود کالا‌های اساسی وجود ندارد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در خصوص ذخایر محصولات و کالا‌های اساسی در استان هیچ نگرانی و مشکل خاصی وجود ندارد.

کاکایی وضعیت انبار‌های استان کرمانشاه را مملو از کالا‌های اساسی اعلام کرد و گفت : براساس تجربه‌ای که داشتیم در هیچ موقعی از شرایط سال وضعیت انبار‌های استان بدین صورت مملو از کالا نبوده و این مهم با تدابیر مسئولان کشوری و استان و درایت و فهم هم‌استانی‌ها حاصل شده است.

به گفته سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به هیچ عنوان قیمت آرد و نان افزایش نمی‌یابد، کمبودی در عرضه و توزیع کالا نداریم و مرتب در سطح بازار توزیع می‌شود.

 بازار توسط ۱۵۰ نفر از بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و ۶۸۰ نفر از بسیج اصناف رصد می شود با اختیارتی که اخیرا به سازمان تعزیرات داده شده، مطمئنا مجازات برای اصناف متخلف و محتکران سخت‌تر خواهد بود.

از مردم درخواست می شود همکاری لازم را داشته باشند هم‌استانی‌ها به اندازه نیاز خود خریداری کنند، به اندازه کافی روغن در سطح فروشگاه‌ها توزیع می‌شود، ولی به دلیل خرید بیش از نیاز، به ظهر نرسیده قفسه‌ها خالی می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.