سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد

لزوم توجه به تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه ویژه تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: حوزه تحقیقات و فناوری از حوزه‌های اساسی و ارزشمندی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آقای نقیپور در آیین افتتاحیه گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که باحضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در تبریز برگزار شد گفت: اعتلای وضعیت پژوهشی، تحقیقات و فناوری کشور از دغدغه‌های اصلی معاونین تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی است و امیدواریم این گردهمایی نوید بخش حرکت‌های جدید در این عرصه باشد.

 وضعیت تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جای کار دارد و بدون شک این قبیل برنامه‌ها می‌تواند در این عرصه مفید واقع شود.

 امیدواریم در این سه روزی که خدمت معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستیم محیط مناسبی برای تبادل نظر، همفکری و توسعه تعاملات در این عرصه شکل بگیرد.

آقای شهابی معاون پژوهش و فناروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این گردهمایی ضمن تشریح برنامه‌های این گردهمایی، گفت: تلاش کردیم تا افراد تاثیر گذار در امر سیاست گذاری از جمله نمایندگان مجلس نیز در این نشست حضور داشته باشند.

در این نشست تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیشترین استفاده را از تعاملات فی ما بین داشته باشیم.

 گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز‌های ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه در تبریز برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.