سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در سفر زرندیه خبرداد؛

حمایت جدی وزارت علوم از دانش بنیان‌ها

خیرالدین گفت: هدف وزارت علوم حمایت جدی از پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و پردیس‌های فناوری و نوآوری است.

دکتر خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در جریان بازدید از اولین پارک خصوصی علم و فناوری کشور در زرندیه استان مرکزی مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

خوشبختانه امسال از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و هدف وزارت علوم این است که حمایت جدی از پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و پردیس‌های فناوری و نوآوری داشته باشد.

اعتقادمان بر این است که در پارک‌های علم و فناوری حدود ۲۰ درصد سرمایه گذاری از طرف مجموعه پارک باشد و در بقیه خود بخش خصوصی وارد شود و فناوری در این حوزه به عنوان یک پایلوت و الگو کمک کند.

انشالله بتوانیم پارک‌های خصوصی علم و فناوری را در کل کشور گسترش دهیم و انشالله بتوانیم دستورالعمل‌های ویژه برای پارک‌های خصوصی در وزارت علوم تدوین کنیم.

قرار شد در خدمت رئیس پارک ایرانیان به عنوان یکی از اعضای مدعو کمیسیون فناوری و نوآوری باشیم و پارک‌های خصوصی را به صورت جدی‌تر در کشور دنبال کنیم

از پارک علم و فناوری ایرانیان در زرندیه که اولین و تنها پارک خصوصی کشور هست بازدید داشتیم که فعالیت‌های خوبی توسط شتاب دهنده‌های این مجموعه به خصوص در حوزه صنایع غذایی و بخش خودرو شکل گرفته و انشالله بتوانیم حمایت معنوی از این مجموعه داشته باشیم.

دوستان این پارک گزارش خوبی را مطرح کردند و درخواست‌های را داشتند که قرار شد که انشالله ما مد نظر قرار دهیم؛ این پارک زیر ساخت‌های بسیار خوبی دارد و امیدوارم که هر چه سریعتر این دوستان شرکت‌های دانش‌بنیان را مستقر کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.