سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش از ۴۳ هزار دانش آموز کردستانی در یازدهمین جشنواره نوجوان سالم

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از شرکت بیش از ۴۳ هزار دانش آموز استان در یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی جاری خبر داد.

حجت الله نریمانی گفت: جشنواره نوجوان سالم از سال تحصیلی ۱۳۹۰ -۱۳۸۹ با هدف هم افزایی ظرفیت‌ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ”جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم» و جشنواره ابتکارات مدرسه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با یکدیگر ادغام شده و با نام مشترک «جشنواره نوجوان سالم» برگزار شد که شامل سه بخش خلاقیت‌های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محوراست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰ از اول آبان ماه در کلیه مدارس سطح استان برگزار و دبیر خانه استانی آن نیز در سطح استان تشکیل شد که در پایان ۴۳ هزار و ۶۱۲ نفر از دانش آموزان در ۱۹ رشته جشنواره شرکت کردند.

او می گوید: جشنواره نوجوان سالم در سه محور برگزار می‌شود، پیشگیری از خشونت، پیشگیری از گرایش به دخانیات و پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد سه محور اصلی جشنواره نوجوان سالم است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان آشنایی دانش‌آموزان و اولیاء با آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر را می‌توان را از جمله اهداف مهم و اساسی جشنواره نوجوان سالم عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.