سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلفات صنفی زیر ذره بین بازسان

مدیرکل صمت البرز گفت:هزار و ۲۱ مورد پرونده تخلف صنفی در ۲ روز گذشته تشکیل شده است.

آقای ربیعی گفت: با دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و پیرو تاکیدات ویژه استاندار البرز در خصوص اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت ها و تشدید بازرسی ها در سطح عرضه، طی ۲ روز از اجرای این طرح، ۴ هزار ۱۳۱ مورد بازرسی از صنوف مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی در تمام نقاط استان انجام شده است.

او می گوید: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۱  فقره برگه گزارش بازرسی برای واحدهای متخلف صادر و پرونده متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

ربیعی گفت: طرح جامع نظارت بر قیمت ها و تشدید بازرسی ها در سطح بازار به ابتکار وزیر صنعت، معدن و تجارت و در راستای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف صنفی در شرایط حاضر کشور اجرایی می شود.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت البرز گفت: در این طرح تمام کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت شهرک های صنعتی، روسای شعبات سیار تعزیزات حکومتی، بازرسی اصناف و بسیج اصناف مشارکت دارند و تا ایجاد آرامش کامل در بازار و تامین به هنگام انواع اقلام کالایی در سطح عرضه طی ۲ نوبت صبح و عصر به صورت جدی  ادامه خواهد داشت.

ربیعی گفت: بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در ۲ روز نخست اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت ها و تشدید بازرسی ها در سطح بازار شامل تخلف گرانفروشی، امتناع از عرضه و عدم درج قیمت روی کالاها بوده است. 

او می گوید: از تمام مردم  البرز درخواست داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و عدم رعایت ضوابط عرضه کالا مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در کمتر از ۲۴ ساعت به شکایات رسیدگی خواهد شد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.