مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: نصب هرگونه پلاکارد، داربست و تابلوهای تبلیغاتی باید با مجوز سازمان زیباسازی شهرداری انجام شود.

آقای منوچهر غفاری گفت: با هدف حفظ و افزایش بهداشت روان شهروندان و زیباسازی بصری سطح شهر، پاکسازی تابلو‌های غیرمجاز انجام شد.

او گفت: پاکسازی معابر از تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری انجام می شود.

آقای غفاری می گوید: تابلو‌های غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیرگذار هستند بلکه منجر به بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان می‌شوند.

او گفت: طبق قانون نصب هرگونه پلاکارد، داربست، تابلو‌های تبلیغاتی مانند بیلبورد، استند و تابلو‌های معرف کاربری اصناف مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی، دیوارنویسی، پوستر‌های کاغذی، برچسب باید با مجوز سازمان زیباسازی شهرداری صورت بگیرد.

آقای غفاری گفت: به منظور ساماندهی و جلوگیری از تجمع عاملان سد معبر و بساط گستران در میدان باغستان غربی و معابر سطح منطقه، طرح ضربتی مقابله با سد معبر اجرایی شد.

به گفته مدیر منطقه ۶ کرج  در کنار ایجاد سد معبر توسط کسبه، دستفروشان نیز بر این معضل افزوده‌اند که لازم است در کنار مسئولین شهرداری، دیگر نهاد‌های مربوطه، چون مجمع امور صنفی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی هم در رفع این معضل همکاری داشته باشند.

برچسب ها: سد معبر ، پاکسازی شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار