سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۵۲ موکب برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از آمادگی ۵۲ موکب استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

جوینده در کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعین خراسان جنوبی گفت: ۵۲ موکب آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند که از این تعداد ۸ موکب در داخل استان به زائران پاکستانی خدمت رسانی می‌کنند.

او گفت: با توجه به گرمای هوا در کشور عراق و پیش‌بینی حضور پنج میلیون زائر در کاظمین، خدمات‌دهی کاری دشوار و نیازمند امکانات ویژه است.

جوینده گفت: تاکنون ۲۰۰ پنکه و و ۱۵۰ کولر آبی برای این موضوع تأمین شده است.

رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ۳ دستگاه یخ‌ساز در سایت کاظمین نیاز است که ۲ دستگاه تاکنون تأمین شده است و با توجه به هوای آفتابی در نظر داریم تمامی سایت ها با پوشش‌های گلخانه‌ای مسقف شوند.

نوفرستی مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: اطلاع رسانی برای ثبت اطلاعات زائران در سامانه سماح از موضوعاتی است که باید مورد توجه زائرین حسینی قرار گیرد و با توجه به تجربیات سال‌های گذشته زائران در جریان سفر به مشکلاتی برخورد می‌کنند که باید در این زمینه اطلاع رسانی انجام شود.

آینه دار مدیرکل صدا و سیما خراسان  جنوبی نیز گفت: معاونت‌های مختلف سیما، صدا، خبر، فضای مجازی و فنی هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم  را برای پوشش مراسم اربعین حسینی انجام داده اند.

او گفت: این عوامل  آماده اند تا اخبار، گزارش‌های تصویری و صوتی مربوط به اربعین حسینی را  منعکس کنند.

آینه دار گفت: اطلاع رسانی به زائران در خصوص واقعی سازی هزینه‌ها، معرفی سامانه سماح برای ثبت نام زائران و ساخت مستند از جمله برنامه‌های در دستور کار خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.