سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میتسوبیشی اوتلندر 2022 در مقابل فولکس واگن تیگوان 2022 + فیلم

میتسوبیشی اوتلندر 2022 و فولکس واگن تیگوان 2022 امتیازات تست تصادف و تجهیزات ایمنی استاندارد زیادی دارند.

معمولاً برای داشتن سه ردیف صندلی به یک وسیله نقلیه بزرگ نیاز است و بسیاری از شاسی بلند‌های سایز متوسط ​​و حتی بزرگ صندلی‌های کوچک ردیف سوم را ارائه می‌دهند. میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ تازه طراحی شده و فولکس واگن تیگوان ۲۰۲۲ تازه به روز شده هر دو به صورت استاندارد با سه ردیف صندلی عرضه می‌شوند.

تیگوان یک کراس اوور کامپکت با سبک محافظه کارانه است. فولکس واگن با مدل به روز شده ۲۰۲۲، با چراغ‌های باریک‌تر که به صورت نیزه‌ای به سمت گلگیر‌های جلو طراحی شده اند، متفاوت از نسل قبل است؛ اما سقف صاف همانند نسل قبل باقی مانده و چراغ‌های عقب مثل همیشه صاف هستند. حتی پس از به‌روزرسانی جدید، این طراحی محافظه‌کارانه جذاب برای برخی از خریداران بسیار مجلل به نظر می‌رسد.

اوتلندر رویکردی برعکس دارد؛ این خودرو در نمای عقبی کاملاً از نو طراحی شده است اما توجه همه به سمت جلو خواهد بود. چراغ‌های جلوی بلند و باریک در کنار یک جلوپنجره بزرگ، خمیده و به شدت کروم شده به چشم می‌خورد. 

 

اوتلندر ، این شاسی بلند جدید تا حد زیادی از نیسان روگ الهام گرفته است، زیرا میتسوبیشی به طور فزاینده‌ای زیر نظر شرکت نیسان فعالیت  کرده است.

شباهت‌ها را در داخل بیشتر متوجه خواهید شد؛ میتسوبیشی صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی روگ (۸ اینچ در مدل پایه، ۹ اینچ در سایر سطوح) را به همراه طرح اولیه داشبورد خود به اشتراک می‌گذارد. 

تیگوان از فضایی مشابه با سادگی استفاده می‌کند، اما اوتلندر در هر دو زمینه آن را شکست می‌دهد. دسته ابزار دیجیتال جدید و پانل کنترل‌های تهویه مطبوع حساس به لمس آن شیک به نظر می‌رسند. اما مواد داخلی فولکس واگن به اندازه میتسوبیشی غنی به نظر نمی‌رسد.

 

صفحه‌نمایش‌های لمسی اطلاعات سرگرمی کوچک‌تر هستند: ۶.۵ اینچ در مدل پایه و ۸ اینچ در سایر سطوح؛ و استفاده از آن کنترل‌های آب و هوای حساس به لمس جدید حین رانندگی باعث حواس‌پرتی می‌شود.

هر دو تیگوان و اوتلندر سواری‌های محکم، اما راحت، فرمان و هندلینگ نسبتاً اسپرت و شتاب بی صدا، اما غیرقابل توجه موتور‌های چهار سیلندر خود را ارائه می‌دهند. 

تیگوان دارای موتور پانچیتر و خوش صداتر از اوتلندر است؛ این یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر اوتلندر ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۱۸۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

هم اوتلندر و هم تیگوان امتیازات تست تصادف و تجهیزات ایمنی استاندارد زیادی دارند. این شامل هشدار برخورد رو به جلو با ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابر پیاده، به همراه نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک متقابل عقب است.

 

میتسوبیشی اوتلندر  یک سیستم هشدار خروج از خط با کمک فرمان حفظ بین خطوط به عنوان تجهیزات استاندارد، همراه با ترمز اضطراری خودکار عقب اضافه می‌کند.

تیگوان دارای ویژگی‌های خروج از خط به عنوان تجهیزات اختیاری در مدل پایه و استاندارد در سایر سطوح تریم است. همچنین ترمز خودکار عقب را برای گران‌ترین سطوح تریم خود ذخیره می‌کند. تیگوان ۲۰۲۲ به روز شده هنوز تست تصادف نشده است، اما مدل ۲۰۲۱ عملکرد خوبی داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا میتونین مردم را دق بدین.... کیف میکنین نه؟؟؟
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای رو مقایسه میکنید اینجا برای چی.اصلا تو ایران هست اگه هستم کی میتونه بخره.پراید دویست ملیون.ای که خدا میدونه چند باشه.باید اینجا ژیان و با رنو مقایسه کنی که مردم میتونن بخرن و تو کشورم هست.ما چه کارمون به اینا.