سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه آرد نانوایی‌های اردبیل تأمین شد

رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: سهمیه آرد تمام نانوایی‌های استان به میزان کافی تأمین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رامین صادقی گفت: در کنار فعالیت مستمر نانوایی‌های دولتی و آزادپز 12 نانوایی در شهر اردبیل به صورت شبانه‌روزی برای مردم ارائه خدمات می‌کنند که آرد مورد نیاز این نانوایی‌ها نیز به صورت کامل تأمین شده و همچنان در تأمین آن تلاشی جدی انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل با بیان اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت در تأمین آرد و عرضه نان مردم به وجود نیامده است، می گوید: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت آرد و نان خبازی‌ها ندارد و سعی ما بر این است تا با تشدید نظارت‌ها اجازه ندهیم تا عده‌ای با قوت غالب مردم بازی سیاسی بکنند.

به گفته او، نانوایی‌ها موظفند در ساعات مقرر پخت نان انجام دهند و امیدواریم اهالی استان بدون توجه به شایعات به تناسب نیاز روزانه خود نان تهیه کرده و از صف بستن در جلوی نانوایی‌ها پرهیز کنند.

صادقی گفت: به اندازه کافی نان و آرد در سطح شهرها و روستاها وجود دارد و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه موجود نیست و متولیان امر نیز با تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها سعی می‌کنند تا جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.

او به ثبت برخی تخلفات در روزهای اخیر و بسته شدن برخی نانوایی‌ها به دلیل تخلفات مکرر اشاره کرد و گفت: کم فروشی، فروش خارج از شبکه و احتکار آرد در برخی از انبارها و نانوایی‌ها از جمله این تخلف بوده که با گزارش‌های مردمی و حضور بازرسان با نانوایی‌های متخلف نیز برخوردی جدی انجام شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.