رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طی یک سال اخیر بیش از ۳۱ هزار واحد نانوایی در سطح شهرستان اردبیل مورد بازرسی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - رامین صادقی گفت: از بهمن ۱۳۹۹ تا بهمن ماه سالجاری ۳۱ هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهرستان اردبیل توسط اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اردبیل گفت: در این خصوص ۲ هزار و ۶۷۰ پرونده تخلف صنفی به علت کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۶۳ میلیون و ۴۷۶ هزار ۴۰۵ ریال جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان اردبیل معرفی شده اند.

صادقی می‌گوید: برای ارائه خدمات متناسب در حوزه آرد و نان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از واحد‌های صنفی و یا نانوایان با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صمت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

او گفت: در تامین آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان و رفع مشکل احتمالی در تامین نان شهروندان هیچ مشکل و کمبودی در سطح استان وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف تامین و برای ارائه خدمات به واحد‌های پخت نان تزریق خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل واحد‌های نانوایی در سطح استان موظفند با رعایت ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه اعلام شده به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند.

صادقی گفت: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.