سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش جهادگران فاطمی در محلات کم بر خوردار شیراز

۳۰ گروه جهادگران فاطمی در محله قصر قمشه شیراز خدمات رایگان به مردم ارائه کردند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت دهه بسیج سازندگی نامگذاری شده و به همین مناسبت گروه‌های جهادی متعددی در سراسر استان با حضور در مناطق کم برخوردار شیراز به صورت رایگان به مردم و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

سرهنگ عباس بنایی خیر آبادی گفت: از ۱۳۶ گروه جهادی فعال در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز ۳۰ گروه با استقرار در مناطق کم برخوردار محله قصر قمشه خدمات متعددی از جمله خدمات تخصصی و فوق تخصص پزشکی و ساخت و تعمیر ۵۰ به مسکن ارائه کردند.

او گفت: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی رایگان، خدمات مشاوره ای در زمینه های ازدواج، اعتیاد و خانواده، برگزاری کلاس های رایگان آموزشی ویژه دانش آموزان، برپایی گروه های سرود، برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، خدمات رایگان خیاطی، ایجاد غرفه های صنایع دستی و توزیع بسته های معیشتی در این رزمایش مد نظر بوده است.

بنایی گفت: بسیج سازندگی با هدف هویت بخشیدن و شخصیت دادن به جوانان و مشارکت دادن آنان در عرصه های عمران و توسعه مناطق محروم روستایی، کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و فراهم کردن زمینه های پایداری و توسعه منابع ملی با فرمان مقام معظم رهبری و با همکاری وزارت جهاد سازندگی و نیروی مقاومت بسیج در سال ۱۳۷۹ طراحی و تدوین شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.