سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ویژه برخورد با حمل اضافه‌بار توسط ناوگان باری در البرز

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: طی سال گذشته به منظور طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه‌تناژ، ۶۰۴ مورد تخلف شناسایی و پرونده متخلفین برای رسیدگی به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شد.

آقای بختیاری گفت: از آن جا که حمل بار اضافی موجب کاهش ایمنی سفر می‌شود و کنترل وسیله نقلیه را سخت‌تر و احتمال بروز تصادف‌های رانندگی را بیشتر می‌کند و آسیب جدی به راه‌ها و ابنیه فنی می‌رساند، طرح شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه‌بار از ابتدای سال با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

او می گوید: سال گذشته، براساس اعلام گشت‌های کنترلی، ۶۰۴ مورد پرونده تخلف برای رسیدگی به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شد که با متخلفان برابر ضوابط برخورد می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با توجه به سهم زیاد وسایل نقلیه باری در تردد‌های روزانه استان، به منظور تشدید نظارت‌ها در محور‌های مهم استان ضمن نظارت و کنترل توسط باسکول‌های ثابت و سیار، اقداماتی مثل توقیف وسیله نقلیه به جهت جلوگیری از تکرار تخلف و خسارت به سرمایه ملی با همکاری پلیس‌راه در دست اجرا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.