معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان به عنوان راهکار کاهش حوادث و بهبود جریان تردد ضروری است.

آقای فرزین فرشاد گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با همکاری پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش ترافیک در سطح مدارس کلانشهر کرج کرد.

او گفت: توجه به آموزش ترافیک به‌عنوان راهکار کاهش حوادث و بهبود جریان تردد بسیار پر اهمیت است، به‌طوری که گروه سنی کودکان و نوجوانان (دانش‌آموزان) اغلب به جهت شرایط سنی و عدم آگاهی از توجهات منطقی قوانین و مقررات همچنین عدم محاسبه درست فاصله و سرعت دچار حادثه می‌شوند، که این مسئله لزوم آموزش ترافیک را از سطح مدارس، ضروری می‌نماید.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرجگفت: بیشترین کوشش‌ها در زمینه حمل و نقل و ترافیک به منظور افزایش ایمنی وکاهش صدمات و به خصوص تصادفات است.

او می گوید:  پارامتر‌های مختلف مانند جنسیت، سن، شغل، شخصیت، دانش و اطلاعات از جمله عوامل موثر در رفتار‌های انسانی در بروز تصادفات رانندگی است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج  تامین و ارتقای سطح ایمنی حمل ونقل درسایه شناخت سهم و وضعیت هر کدام از عوامل اصلی تشکیل دهنده ترافیک و تصادف شامل انسان، راه و وسیله نقلیه محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.