سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان در سرخس

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام استاد رحیم علی‌آبادی در سرخس در حال برگزاری است.

نوروزی گفت:این مسابقات از روز گذشته با حضور ۱۵۰ کشتی گیر از سه کشور در ۱۰ وزن در سالن رامون سرخس آغاز شده است و امروز پایان می‌یابد.

او گفت: در این رقابت‌ها ۱۰ کشتی گیر از کشور ارمنستان، ۱۰ کشتی گیر از کشور مجارستان در کنار ۱۰۸ کشتی گیر ایرانی و ۱۰ نوجوان فرنگی کار سرخسی با یکدیگر رقابت میکنند.

مسئول برگزاری مسابقات بین المللی جام استاد رحیم علی آبادی گفت: کشتی گیران کشور‌های ارمنستان و مجارستان برای آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی اروپا در این رقابت‌ها حضور دارند.

نوروزی گفت: کشتی گیران ایرانی هم تلاش میکنند تا با کسب عنوان در این رقابت‌ها یک نفر از حاضران در اردوی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی باشند.

او گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی از برنامه‌های فدراسیون کشتی است؛ این مسابقات هر سال در کشور برگزار می‌شود و امسال سرخس برای اولین بار میزبان این رویداد بزرگ شده است.

نوروزی گفت: شهرستان سرخس قبلا نیز میزبانی مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور را در کارنامه دارد، اما میزبانی مسابقات کشتی فرنگی و با توجه به اینکه این رشته یک رشته المپیکی است نقش بسیار موثری در ایجاد انگیزه و نشاط و جذب ورزشکاران در منطقه و شهرستان خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.