سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید حدود ۸۸۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از بازدید حدود ۸۸۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان در تعطیلات عید فطر خبرداد.

علی صابر گفت : طی هفته گذشته به علت در پیش بودن تعطیلات عید فطر شاهد استقبال بسیار خوب گردشگران از جاذبه‌های گردشگری استان بودیم.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از هشتم اردیبهشت تا شانزدهم این ماه ۸۸۸ هزار و ۷۲۹ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی، فرهنگی، دست ساز و مذهبی بازدید کردند.

از این تعداد ۱۷۲ هزار و ۲۶۹ نفر از پنج جاذبه تاریخی دارای ورودی استان یعنی تاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی بازدید داشتند.

 ۲۸۲ هزار و ۶۴۹ نفر در این مدت در مراکز اقامتی استان همچون هتل ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، میهمانپذیرها، مسافرخانه‌ها و کمپ‌های تدارک دیده شده برای مسافران اسکان داده شدند.

طی این مدت به منظور ارائه خدمات بهتر تاسیسات گردشگری استان به گردشگران نظارت روی آن‌ها تشدید شد، جمعا ۳۹۶ فقره بازدید در این مدت از این مراکز انجام شد که ۲۵ فقره تشویق، ۳۵ فقره تذکر و ۵۹ فقره اخطار کتبی را برای مراکز خدماتی، پذیرایی، اقامتی و دفاتر گردشگری به همراه داشت .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.