سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

کار جهادی میدان انسان‌سازی است

استاندار اردبیل گفت: کار جهادی میدان انسان‌سازی است و انسان را ساخته و پرداخته خدمتگزاری راستین برای کشور خواهد کرد.

سید حامد عاملی گفت: بسیج سازندگی در کشور یک مسئله اساسی و حیاتی است که بعد از سال‌ها تلاش و اقدامات گسترده در کشور، امروز شاهد شکوفایی آن نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای کشور نیز هستیم.

استاندار اردبیل می گوید: روحیه بسیجی و جهادی در کشور سبب شد تا با رفع گرفتاری‌های مردم کشور به یک مصونیت و امنیت مطلق دست یابد و امروز مشاهده می‌کنیم که در جای جای کشور در پیشرفت، عمران و آبادانی همواره پای بسیج در میان است.

او حمایت بسیج از نظام انقلاب اسلامی را به فرمان امام راحل و پشتوانه مقام معظم رهبری مهم و قابل ستایش ارزیابی کرد و گفت: نهادینه بودن تفکر بسیجی در کشور بعد از جنگ و ورود جهادگران به عرصه ساخت و ساز و عمران کشور که با جان‌ها و مال‌هایشان در عرصه‌های سازندگی حضور داشتند، نشان از قدرت این نیروی عظیم مردمی است.

به گفته عاملی، کار جهادی دارای شاخصه‌هایی است و اصلی‌ترین شاخصه آن انسان‌سازی و آماده کردن روحیه‌ها برای خدمتگزاری راستین است.

استاندار اردبیل گفت در حال حاضر استان اردبیل با انواع نقصان‌ها و کاستی‌ها چه در عمران و آبادانی و چه در حوزه زیرساخت‌ها روبه‌روست و بر همین اساس می‌طلبد تا با روحیه جهادی وارد عمل شده تا بتوانیم استان را از عقب‌ماندگی مزمن نجات دهیم.

عاملی می گوید: سال‌های سال است که اقدام اساسی برای توسعه استان انجام نشده که امیدواریم در هشت سال دولت مردمی با نیروی عظیم بسیج و جهاد سازندگی که شامل ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی هستند، استان به توسعه خود امیدوار باشد.

به گفته او، سرمایه عظیم اجتماعی بسیج منجر به آبرسانی به ۴۵۴ روستا، احداث ۹۰۰ مسکن محرومان، امدادرسانی در ایام کرونا و… شد و این بار نیز نشان داد حرکت عظیم بسیجی در هر کجا ساری و جاری است، عمران و آبادانی نیز به دنبال آن به وجود خواهد آمد.

استاندار اردبیل ادامه داد: اگر می‌خواهیم آینده خوبی برای کشور درست کنیم نیازمند همین روحیه جهادی هستیم که در اردبیل ما شاهد چنین جوانان و نوجوانان پا در رکاب، مؤمن و انقلابی هستیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.