معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تربیت انسان‌های خیرخواه و موثر برای آینده را از جمله دستاورد‌های فعالیت گروه‌های جهادی است.

رضا قاسمیان با اشاره به تلاش‌های ایثارگرانه گروه‌های جهادی، تربیت انسان‌های خیرخواه و موثر برای آینده را از جمله دستاورد‌های فعالیت‌های جهادی برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست کارگروه بسیج سازندگی استان می‌گوید: فعالیت گروه‌های جهادی علاوه بر خدمتگزاری در عرصه سازندگی و فرهنگ کار و تلاش، محلی برای پرورش جوانان با فرهنگ خیرخواهی و کمک به دیگران است.

قاسمیان گفت: مشارکت گروه‌های جهادی با دستگاه‌های اجرایی در احداث ساختمان‌ها، آب‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم، در کاهش بروکراسی‌های زائد و سهولت در دسترسی مردم به خدمات نیز تاثیرگذار است.

او با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی گروه‌های جهادی و مشارکت این گروه‌ها با دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم، این اقدامات را موجب ماندگاری روستاییان و اهالی مناطق مختلف در محل زندگی خود و جلوگیری از مهاجرت دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ورود گروه‌های جهادی به حوزه فرهنگ‌سازی برای استفاده از روش‌های دانش‌بنیان در فعالیت‌های اقتصادی و کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با آموزش و ارائه آگاهی لازم به مردم و ترویج دانش در عرصه‌های مختلف، نیازمند حرکت جهشی هستیم.

قاسمیان همچنین فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی در مصرف آب و ارائه آموزش‌های لازم به مردم را ضروری دانست و گفت: ارائه آموزش در خصوص الگوی کشت مناسب برای جلوگیری از هدررفت آب، اقدامی جهادی بوده و لازم است این موضوع به‌صورت فوری عملیاتی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.