سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانمایی نامناسب میدان بار گرگان و مشکلات ترافیک فصل برداشت

با آغاز برداشت محصولاتی نظیر نخودفرنگی و باقلا و مجاورت میدان بار باشهرک‌های واقع شده در کمربندی گرگان دردسر‌ها و مشکلات شهروندان این منطقه از گرگان آغاز می‌شود.

یکی از مغازه داران در این باره گفت: از زمانی که برداشت نخودفرنگی و باقلا آغاز می‌شود هر روز شاهد تردد وانت بار‌هایی هستیم که این محصول را برای فروش به میدان بار می‌آورند، اما با پارک جلوی در مغازه‌های ما و انجام معاملات فروش خود عملا کسب و کار را برای ما مختل می‌کنند.

یکی دیگر از شهروندان گفت: بار‌ها با شهرداری تماس گرفتیم تا نسبت به این خودرو‌ها که ایجاد سد معبر می‌کنند اقدامی انجام دهند، اما تاکنون کاری انجام نشده است.

این شهروند گفت: نیرو‌های پلیس راهور هم با حضور در این منطقه به رانندگانی که ایجاد ترافیک کرده آمد تذکرمی دهد و آن‌ها را جریمه می‌کند، اما تاثیری ندارد.

سرهنگ مهاجر بسطامی رییس پلیس راهور گلستان در این باره گفت: برای کنترل ترافیک در این منطقه مامور اعزام می‌شود تا ترافیکی که این خودرو‌ها ایجاد می‌کنند روان سازی شود، اما مشکل اصلی جانمایی میدان بار است که این مشکلات را به وجود آورده است.

او گفت: در سالیان گذشته جانمایی میدان بار از خیابان رجایی به رو به روی اوزینه و بعد به کمربندی گرگان منتقل شد و علت این جا به جایی‌ها در بازه‌های ۱۰ تا ۱۵ ساله  پر شدن ظرفیت این میدان بار‌ها بود.

سرهنگ مهاجر بسطامی گفت: حالا زمان آن فرا رسیده شهرداری فکری جدی برای جانمایی این مکان داشته باشد و در غیر این صورت با برداشت هر محصول شاهد این وضعیت خواهیم بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.