سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود هزار و ۸۵۲ گروه جهادی شناسنامه‌دار در کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان این‌که هزار و ۸۵۲ گروه جهادی شناسنامه‌دار و ثبت‌شده در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت : این گروه‌ها یک ظرفیت بسیار خوب برای خدمت‌رسانی هستند و بسیاری از طرح‌هایی که پیمانکاران خصوصی حاضر به انجام آن نیستند، توسط گروه‌های جهادی اجرا شده است.

فرزاد دوستوندی گفت : گروه‌های جهادی استان کرمانشاه به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله بسیج حقوق‌دانان، بسیج کشاورزی، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و سایر اقشار سازماندهی شده‌اند و در حال خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

به گفته مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گروه‌های جهادی با حمایت دستگاه‌های اجرایی و همکاری مردم مناطق محروم تاکنون طرح‌های عمرانی بسیاری را به سرانجام رسانده‌اند درحالی‌که همین طرح‌ها اگر توسط پیمانکاران بیرون انجام شود هزینه بسیار بیشتری بر روی دست دولت خواهد گذاشت.

این نیرو‌های بسیجی امکانات و خدمات بسیاری را به روستا‌ها و مناطق محروم استان بردند و بخش زیادی از مشکلات درمانی و پزشکی این مناطق را با کمترین هزینه و عمدتاً به‌صورت رایگان مرتفع کردند.

بسیج سازندگی استان با پیگیری پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و تسهیلات قرض‌الحسنه، پارسال ۸۰۳ شغل در بخش‌های مختلف ازجمله زنبورداری، پرورش دام سبک و سنگین، پنل‌های خورشیدی و… ایجاد کرد و با همکاری دستگاه‌های اجرایی پیش‌از پرداخت تسهیلات نیز آموزش لازم را به بهره‌برداران ارائه داد.

تصمیم بسیج سازندگی برای آبرسانی به ۳۴۵ روستای استان کرمانشاه در امسال گرفته شده بخشی از این کار توسط قرارگاه نجف و بخشی هم از سوی سپاه نبی اکرم (ص) انجام می‌شود و امیدواریم تا پایان تابستان به بهره‌برداری برسد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.