سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه روند تحویل ۶ هزار تن گندم تولید پارسال به سیلوی مهاباد

مسئول اداره غله و خدمات بازرگانی مهاباد گفت: روند تحویل ۶ هزار تن محصول گندم تولید سال گذشته به سیلوی این شهرستان همچنان ادامه دارد.

خدر مازوچی گفت: برای تأمین آرد مورد نیاز نانوایان، ۶ هزار تن گندم از گندمکاران مهابادی خریداری و تحویل سیلو‌های این شهرستان شد که این میزان گندم را کشاورزان از کشت پارسال ذخیره کرده بودند.

وی گفت: در راستای پیشگیری از هدر رفت گندم در انبار‌های شخصی و تامین گندم مورد نیاز نانوایان، از دهم فروردین اقدام به دریافت گندم به قیمت مصوب سال ۱۴۰۱ با نرخ ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه پاداش هزار تومانی و جمعا ۱۱ هزار و ۵۰۰ از گندم کاران کرده ایم که در طول این مدت تا به امروز ۶ هزار تن گندم تحویل سیلوی مهاباد شده است.

مسئول اداره غله و خدمات بازرگانی مهاباد گفت: کشاورزان هم از تحویل گندم‌های انبار شده سال گذشته خود به سیلوی مهاباد با قیمت مصوب امسال راضی بودند.

مازوچی گفت: امسال در بیش از ۴۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع شهرستان مهاباد گندم آبی و در بیش از ۵ هزار هکتار گندم دیم کشت شده است.

وی گفت: همچنین پارسال در مهاباد در حدود ۶۰ هزار تن گندم تولید شده که از این میزان تنها ۲۶ هزار تن تحویل سیلو و مراکز خرید تضمینی گندم شهرستان شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.