سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توجه به تربیت انسان‌های فرهیخته در آموزش و پرورش

استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتظار از دستگاه بزرگ آموزش و پرورش تربیت انسان‌های فرهیخته، مؤمن، اندیشمند و مجاهد است.

آقای عابدین خرم امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گفت: اهداف تعلیم تربیت بلند است و خواهان یک تحول عظیم در این دستگاه هستیم که ضمن آن به رابطه دانشگاه فرهنگیان با آموزش و پرورش، فرصت‌های تربیتی و عدالت آموزشی، ارتقای سواد فضای مجازی، به کارگیری نیرو‌های فکور، جوان و با حوصله و ارتقای جایگاه معلمان توجه شده باشد.

 این دستگاه باشگاه سیاسی نیست و نباید اهداف و سلایق جریانات سیاسی در آن دنبال شود.

آقای محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: با رویکرد همگرایی درونی و ارتباط با بیرون و استفاده از ظرفیت‌های استان میتوان تحولات مطلوبی پدید آورد تا منشأ پیشرفت و مسیر روبه رشد و تکامل در زمینه تعلیم و تربیت باشد.

آقای منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز گفت: رتبه بندی معلمان با کش و قوس‌ها و تلاش‌های فراوان در مجلس به ثمر نشسته و آئین نامه اجرایی آن ۲۵ اردیبهشت ابلاغ می‌شود و تا پایان خرداد ماه رتبه‌ها مشخص خواهد شد.

آقای فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان استان هم در این باره خاطرنشان کرد: قانون رتبه بندی معلمان که برای به ثمر رسیدن آن تلاش‌های زیادی شده در حال به انجام رسیدن است و اغاز خوبی برای تحولات مثبت در آموزش و پرورش است و امیدواریم پایه اتفاقات مثبت و مطلوب دیگری نیز باشد.

آقای متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس نیز تاکید کرد: نسل آینده محصول آموزش و پرورش هستند و باید این دستگاه مستقل باشد و ستاد انتخاباتی کسی نباشد.

آقای اسماعیلی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس هم گفت: آموزش وپرورش باید الگوی مهمی برای جامعه باشد و دستخوش بازی‌های سیاسی بی ثمر نباشد و به طور علمی با تیم توانمند کاربلد و پاک نیت اداره شود.

در این مراسم از زحمات جعفر پاشایی تقدیر و علیرضا صیادی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.