معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت:با توجه به اینکه شهرستان ملکان قطب تولید کشمش استان و کشور محسوب می شود ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم معارفه سرپرست جدید فرماندار‌ی ملکان گفت: باید برای ایجاد اشتغال و واحد‌های فرآوری و بسته بندی کشمش در  شهرستان ملکان تلاش شود.

وی در ادامه با اشاره به کاهش بارندگی و نزولات آسمانی بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و خواستار استفاده از آبیاری نوین در اراضی کشاورزی شد.

تراب محمدی گفت:باید موانع تولید برداشته شود و این کار عملی و شدنی است .

وی در بخش دیگری از سخنانش مشخصات مدیر و مسئول خوب را در میان بودن آن در بین مردم دانست و افزود:مسئول نباید خود را در حصار میز و صندلی خلاصه کند بلکه باید از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند.

در این مراسم موسوی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص یک هزار تن قیر رایگان برای آسفالت خیابان‌ها و معابر روستایی خبرداد و گفت:۲۰۰ میلیارد ریال از حوزه بنیاد مسکن در این زمینه هزینه می‌شود.

موسوی از مستقل شدن آموزش وپرورش لیلان خبرداد و افزود:طی این ماه نمایندگی آموزش وپرورش  به اداره مستقل تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از احداث ۱۶ باب مدرسه توسط بنیاد برکت در این شهرستان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال  خبر داد.

حجت الاسلام زمانی امام جمعه ملکان نیز از احداث بزرگترین مصلای جنوب استان در این شهرستان خبر داد و گفت:این مصلا با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع احداث می‌شود.

حجت الاسلام زمانی افزود:این مصلا تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

در پایان این مراسم از زحمات نقی محمدی تجلیل و بهمن قائلی به عنوان سرپرست فرمانداری ملکان معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.