سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام گسترده دفاتر تسهیلگری در محلات محروم یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: دفاتر تسهیلگری در محلات محروم و حاشیه‌ای شهر یزد اقدامات گسترده‌ای انجام دادند.

فخرالسادات خامسی  گفت: برنامه‌های زیادی در حوزه آموزش شهروندی تولید می‌شود، اما نقطه ضعفی در آن وجود دارد که باید ریشه یابی دقیقی صورت گیرد و نقاط ضعف برطرف شود.

 او می گوید: اینکه برنامه‌های مختلفی با کیفیت بالا تولید شود، ولی از سوی عموم مردم دیده نشود نتیجه‌ای که تولید این برنامه‌ها دارد محقق نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از بی نظیرترین پارک‌ها، بوستان‌های شهر یزد است، اما شناخته شده نیست و از آن به عنوان بوستان محله‌ای استفاده می‌شود.

خامسی گفت: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، لازم است که برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این بوستان برگزار شود تا مردم بتوانند بهتر و بیشتر از آن استفاده کنند.

این موضوع را فخرالسادات خامسی در نشست کمیسیون خدمات شهری مطرح کرد.

او می‌گوید: دفاتر تسهیلگری برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین و توانمندسازی مردم این محلات تشکیل شده و در حسن آباد، صدرآباد و پردیسان در طول پنج سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: حتی نوع مطالبات مردم در این مناطق در طول چندسال گذشته با توجه به اتفاقات خوبی که رخ داده کاملا تغیر کرده و الان ظرفیت‌های خوبی در این محلات به وجود آمده است.

به گفته خامسی، یکی از فعالیت‌های خوب دفاتر تسهیلگری این بود که توانستند تمامی نهاد‌های عمومی حاضر در محلات را با هم همراه کرده و زمینه فعالیت آن‌ها با یکدیگر را به وجود آورده اند و به این صورت از موازی کاری‌های زیادی جلوگیری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.