سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده ارتش:

نیرو‌های ارتش از پشتیبانی ۱۰۰درصدی مردم برخوردار هستند

امیر دریادار سیاری گفت: امروز نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش به دلیل پشتیبانی صد درصدی مردم، آمادگی مقابله با هر تهدیدی را در هر نقطه زمانی دارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین گفت: اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح با مردم سبب ارتقا امادگی و بازدارندگی در حدی می‌شود که هیچ دشمنی اجازه تعرض نداشته باشد.

گفتنی است، ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه حمایت مردمی علاوه بر انجام وظایف نظامی خود، هنگام  بروز حوادثی چون سیل و زلزله همواره کنار مردم بوده و در حوزه خدمت‌رسانی و کمک و امداد جزو مؤثرترین و آماده بکارترین نیروها محسوب می‌شود.

قرارگاه پدافند زیستی ارتش پس از شکل‌گیری در هفته نخست فروردین‌ ۱۳۹۹ و دوران اوج بیماری کرونا، ظرف ۴۸ ساعت یک نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی را در تهران ایجاد کرد تا در صورت نیاز، کار خدمات‌رسانی و امدادرسانی به سهولت انجام گیرد و از حجم مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها و فشار کار کادر درمان کاسته شود.

ارتش همچنین در طول دو سال اخیر ظرفیت ۴۰ بیمارستان خود را به طور کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار داده که  تعداد ۴۵۰ درمانگاه نیز در این رابطه تاکنون مشغول به فعالیت هستند.

ضمن اینکه ارتش از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشورمان تاکنون ۱۲ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح کرده است.

کادر درمان و جامعه پرستاری ارتش نیز در طی این دو سال ۱۴ شهید مدافع سلامت را که همگی در کسوت پرستاری مشغول به فعالیت بودند به کشور تقدیم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.