سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ساعت کاری موزه‌های قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قزوین از افزایش ساعت فعالیت موزه‌ها برای بهره‌مندی بیشتر گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

علیرضا خزائلی گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری و افزایش حضور گردشگران در استان موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی شامل کاخ‌موزه چهلستون (موزه خوشنویسی)، موزه شهر و موزه سنگ‌نگاره‌های عالی‌قاپو از روز سه شنبه تا پایان هفته با دو ساعت افزایش ساعت کاری از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای گردشگران و دوستداران تاریخ و فرهنگ هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین افزود: همچنین در این ایام بنا‌های تاریخی سردر عالی‌قاپو، مجموعه سعدالسلطنه، آب‌انبار سردار بزرگ، حسینیه امینی‌ها، کلیسای کانتور و آرامگاه حمدالله مستوفی از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان گردشگران هستند و راهنمایان برای راهنمایی بازدیدکنندگان در بنا‌ها حضور مستمر دارند ضمن اینکه اماکن مذهبی و زیارتی قزوین شامل مسجد جامع عتیق، آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و بقعه چهار انبیاء هم در این ایام پدیرای گردشگران و میهمانان ورودی به استان هستند.

ظرفیت واحدهای اقامتی قزوین در چهار روز تعطیلات پیش‌رو به صورت رزرو و یا اقامت مسافران تکمیل شده است که نشان می‌دهد حجم بالایی از هموطنان و گردشگران قزوین را به عنوان مقصد سفر در تعطیلات هفته جاری انتخاب کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.