سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشکاران سیستان و بلوچستان پارسال ۸۰ مدال رنگارنگ کسب کردند

مسوول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ورزشکاران استان سال گذشته ۸۰ مدال انفرادی و ۱۷ مدال تیمی در رقابت‌های کشوری کسب کردند.

محمد شیخی  گفت: هم‌اینک ۱۶ تیم ورزشی سیستان و بلوچستان سال گذشته در لیگ‌های کشوری حضور یافتند.

او با اشاره به کسب اولین سهمیه حضور در المپیک در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان گفت:دانیال شه بخش بوکسور جوان و با استعداد استان طلسم حضور در المپیک و همچنین کسب مدال جهانی را شکست و بعنوان اولین بوکسور ایران موفق به کسب مدال جهانی شد.

مسوول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: میزبانی از ۲۰ رقابت‌ ورزشی، کسب ۲۸ عنوان بین المللی و پنج عنوان آسیایی، به عضویت در آمدن ۲۹ ورزشکار به تیم ملی و برگزاری ۴۰ دوره آموزشی از دیگر موفقیت ها و اقدامات ورزشکاران استان در سال گذشته است.

وی با اشاره به توسعه ورزش روستایی عشایری گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۳ برنامه، جشنواره و همایش روستایی و عشایری در روستاهای استان اجرا شد و تعداد ۳۹۳ خانه ورزش روستایی و همچنین ۱۸۲ چمن مصنوعی مینی فوتبال هم به بهره برداری رسید.

شیخی افزود: یک‌هزار و ۲۶۶ برنامه، جشنواره و همایش همگانی نیز سال گذشته در سیستان و بلوچستان به منظور توسعه ورزش و ایجاد شور و نشاط در جامعه برگزار شد.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته و باشگاه‌های ورزشی سیستان و بلوچستان را در سال گذشته به ترتیب ۲۸ هزار و ۳۵۵ نفر و ۳۲۰ باشگاه عنوان کرد.

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این استان به واسطه داشتن شرایط خاص جغرافیای طبیعی و فیزیک مردمانش، استانی کاملا ورزشی است به طوری که بیشتر مردم آن اعم از زن و مرد، کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و بعضا بزرگسالان به ورزش علاقه مند هستند.

او گفت: با وجود استعدادهای فراوان در حوزه ورزش استان تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توجهی به این ظرفیت ها نشده بود اما هم اینک در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن افزایش فضاهای ورزشی شاهد درخشش ورزشکاران این دیار در عرصه های ملی، منطقه ای و بین المللی هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.