سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف بیش از ۴۰۰ کیلو مواد مخدر در فارس تا دستگیری فروشنده سلاح سرد

مهم‌ترین حوادث ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۴۱۴ کیلوگرم تریاک با همکاری مأموران انتظامی شهرستان‌های مرودشت و فسا در استان خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در محور مرودشت- سعادت شهر، مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت به محور مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه در این خصوص تریلی مورد نظر شناسایی و توقیف شد، گفت: در بازرسی از این خودرو ۴۱۴ کیلوگرم تریاک که در زیر بار شمش آهن جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت وی‍ژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی گفت: ماموران پلیس آگاهی کوار هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک و آن را توقیف کردند.

او گفت: در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که موتورسیکلت فوق مسروقه و سابقه سرقت از شیراز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه موتورسیکلت مسروقه روانه پارکینگ شد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف بیش از ۱۵ کیلوگرم تریاک در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

محمدهاشم قسام گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی سودجو در منزل مسکونی در یکی از محلات شهر، بررسی موضوع در دستور کار افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی با دستور مرجع قضائی محل مورد نظر را بازرسی و مقدار ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و با پرونده متشکله روانه دادسرا شد، گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان از همراهی و مشارکت شهروندان با پلیس در برخورد با سوداگران مرگ قدردانی می‌کند.

نگهداری ۸ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش در منزل

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۸ کیلو و ۷۴۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: مأموران کلانتری ۲۴ ابوذر شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی مقداری حشیش در منزل خود واقع در یکی از محله‌های حوزه استحفاظی دپو کرده اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن منزل، مقدار ۸ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

کشف لاستیک‌های قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت از توقیف وانت پیکان حامل ۱۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: ماموران انتظامی شهرستان زرین دشت در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی در ورودی شهر به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند.

او گفت: خودرو موردنظر توسط مأموران انتظامی متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ حلقه لاستیک خارجی خودرو سنگین کشف شد.

سرهنگ صالحی فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این لاستیک‌های قاچاق را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری عامل تبلیغ و فروش سلاح سرد در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری یک اراذل و اوباش و عامل تبلیغ و فروش سلاح سرد در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان مرودشت هنگام رصد و پایش هوشمندانه صورت گرفته در فضای مجازی با صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه شدند که اقدام به تبلیغ و فروش انواع سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، چماق و پنجه بوکس می‌کرد.

او گفت: با توجه به اینکه فروش سلاح سرد توسط دایر کننده این صفحه باعث تحریک جوانان و خرید چنین سلاح‌هایی توسط آنان و به خصوص توسط اراذل و اوباش شده و زمینه نا امنی و برهم زدن آرامش عمومی را فراهم می‌آورد، مأموران این پلیس بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی از واحد صنفی فرد مذکور بازدید به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در این عملیات ۱۰ قبضه انواع سلاح سرد شامل چاقو، قمه، چماق و زنجیر کشف و واحد صنفی پلمب شد.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد، گفت: پلیس با اشرافیت کامل و رصد شبکه‌های اجتماعی با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.