سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در پویش هلال رحمت در قزوین

سرپرست معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال استان قزوین گفت: هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت عید سعید فطر بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

غلامرضا دوستی گفت: در ادامه پویش هلال رحمت و به همت خیرین و داوطلبان نیکوکار، هلال احمر استان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در آستانه عید سعید فطر کرد و در این راستا هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال بین اقشار محروم و کم برخوردار جامعه توزیع شد.

 پویش «هلال رحمت» از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن سال جدید آغاز  و در ایام نوروز نیز به کمک خیران و داوطلبان هم استانی، هزار و ۶۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه شد و در سراسر استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

 در ادامه این پویش خصوصاً در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و همچنین عید سعید فطر، با بهره مندی از توان توانمندان و نیکوکاران عزیز در سه مرحله هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی، که هر بسته شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، چای، قند بود در مناطق کم برخوردار با همکاری خانه‌های هلال توزیع شد.

 پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح «فرشتگان رحمت» و «همای رحمت» توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شد و جامعه هدف آن را خانوار‌های نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی تشکیل می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.