سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الحاق برخی روستا‌های مهاباد به میاندوآب منتفی شد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: الحاق برخی روستا‌های مهاباد به محدوده شهرستان میاندوآب با دخالت وزارت کشور منتفی شد.

در روز‌های گذشته بدنبال حواشی در فضای مجازی مبنی بر پیگیری درخواست نماینده میاندوآب در خصوص الحالق چند روستای مهاباد، بوکان و ملکان به میاندوآب موجی از واکنش‌ها را درپی داشت.

جلال محمودزاده گفت: با توجه به اهمیت موضوع پیگیری لازم از طریق نامه رسمی به وزیر کشور انجام شد که وزارت کشور اعلام کرد براساس استعلامات صورت گرفته از دفتر تقسیمات کشوری مسأله الحاق روستا‌های مذکور منتفی و در دستور کار نیست.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی الحاق روستا‌های شامات مهاباد به میاندوآب در سال‌های گذشته، گفت: ضروری است از اقدامات بدون مبنای کارشناسی در زمینه الحاق مناطق و تقسیمات کشوری خودداری شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خواستار الحاق ۳ روستای مهاباد و یک روستای شهرستان بوکان به شهرستان میاندوآب شده بود که واکنش مردم این دو شهرستان را در فضای مجازی به همراه داشت.

مهرداد کیانی مدیرکل دفتر امور مجلس طرح‌ها و لوایح نیز ۱۱ اردیبهشت ماه) در پاسخ به نامه نماینده مردم مهاباد، الحاق این روستا‌ها به میاندوآب را منتفی اعلام کرده و نوشته است: با استعلامات صورت گرفته از دفتر تقسیمات کشوری مسأله الحاق روستا‌های مذکور منتفی و در دستور کار این دفتر نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.