بیمارستان تازه ساخت تامین اجتماعی مهاباد ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات احداث بیمارستان تازه ساخت تامین اجتماعی مهاباد از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

جلال محمودزاده گفت: پروژه مذکور در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع احداث می‌شود و در حال حاضر بعنوان تنها بیمارستان تامین اجتماعی در حال ساخت در شهر‌های آذربایجان غربی و جزو ۸ بیمارستان تامین اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: ساخت این بیمارستان اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اخیرا نیز با تلاش‌های انجام گرفته در مجلس چندین میلیارد تومان اعتبار دیگر به آن پروژه تزریق شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار این پروژه از محل درآمد‌های سازمان تامین اجتماعی تامین می‌شود و بیمارستان مذکور دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندانپزشکی و اورژانس خواهد بود و تمامی هزینه‌ها درمان برای کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند،  رایگان خواهد بود.

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران شبکه بهداشت و درمان و تامین اجتماعی شهرستان از ادامه روند عملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.