سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

توقف صدور ویزای پاکستان مشکل رانندگان خراسان رضوی است

رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: روادید کشور پاکستان برای شرکت‌های حمل و نقل استان از ۹ ماه گذشته صادر نمی‌شود.

احمد زمانیان گفت: هفته گذشته در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور، نشستی در خصوص مشکلات صدور روادید پاکستان برای رانندگان استان برگزار شد و مدیرکل این دفتر عنوان کرد که این مسئله را از طریق مکاتبه با وزارت امور خارجه پیگیری می‌کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: با وجود مکاتبات انجام شده هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است و همچنان مشکل صدور روادید برای شرکت‌های خراسانی توسط کنسول‌گری پاکستان به قوت خود باقی است.

زمانیان گفت: این مشکل مختص شرکت‌های حمل و نقل و ترانزیتی خراسان رضوی است، از آنجا که برخی از رانندگان شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی استان ما متولد زاهدان هستند و پاسپورت و دفترچه خروجی‌شان مربوط به آن شهر است، کنسول‌گری پاکستان به آن‌ها روادید نمی‌دهد.

او گفت:برای گرفتن روادید باید از طریق کنسول‌گری پاکستان در زاهدان اقدام کنند، اما کنسول‌گری پاکستان در زاهدان این مهم را به همتای خود در خراسان عودت می‌دهد و استدلال می‌کند که، چون شرکت از خراسان رضوی است باید گرفتن روادید از طریق کنسول‌گری پاکستان در آن استان انجام گیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: به طور میانگین ۴۰ تا ۵۰ مورد درخواست روادید پاکستان توسط شرکت‌های حمل‌ونقل خراسان رضوی وجود دارد که از این میان تنها با نیمی از این درخواست‌ها برای گرفتن روادید موافقت می‌شود.

۲۰۴ شرکت حمل و نقل بین‌المللی در خراسان رضوی فعالیت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.