سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیارد ریالی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ازکشف انواع لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش تقریبی۵۰ میلیاردریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

سرهنگ خانی پور گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه به ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او می گوید: مأموران پس از متوقف کردن خودرو‌های مذکور در بازرسی از آن‌ها انواع لوازم الکتریکی شامل کارت گرافیک رایانه، لپ تاپ، گوشی موبایل آیفون، تلویزیون ال‌ای دی خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بااشاره به اینکه بنابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این محموله‌ها بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ خانی پور گفت: این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیس به صورت مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان زنجان قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.