فرماندهی انتظامی زنجان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه فرماندهی انتظامی استان زنجان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در بحبوحه‌ کنونی که جهان به سوی طلوع انسانیت و بیداری اسلامی پیش می‌رود، هر لحظه‌ که  می­ گذرد به روز‌های آزادی و افول مستکبرانی، چون اسرائیل غاصب و همدستان جنایتکارش نزدیکتر می‌شویم.

نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس یک جریان سازی فرهنگی_سیاسی و استفاده تمام عیار از ظرفیت‌های جهانی اسلام و طراحی هوشمندانه استراتژی و سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی و بیداری ملت هاست.

بیداری اسلامی که امروز سراسر منطقه را فرا گرفته و دست بر گریبان حاکمان ظالم، دیکتاتور و زورگوی گذاشته است نشان از عزم ملت‌ها و همبستگی و هم پیمانی مسلمین در قبال هرگونه ستم و سلطه را دارد.

رژیم جعلی صهیونیست و مدافعان درمانده اش باید بدانند که با گذر زمان بیش از پیش در منجلاب خودساخته‌ زور و تزویر و ستم و کفر خود غرق می‌شوند و تنها از خود چهره‌ای منفور، ضعیف و منزوی و ترسو برجای خواهند گذاشت.

هم اکنون غبار سیاه و پلید تفکر اسرائیل از نیل تا فرات در حال فرو نشستن و آرمان واقعی و عظیم  فلسطین از نهر تا بحر به سرعت در حال طلوع است.

دولت‌های جنایتکار و منفوری که امروز با ذاتی کثیف و خونخوار سعی دارند تا خود را در ردای حقوق بشر جای دهند با اعمال دسیسه‌های پست فطرتانه و به دور از انسانیتشان به کشتار مردم بی گناه در سوریه می‌پردازند و خود را حامی آن ها می‌خوانند.

هرچند که این بی رحمی‌ها و جنایات محدود به سوریه نیست و این دست‌های پلید هر روز در آستین یک کشور قرار می‌گیرند و وقیحانه قشر مردم  بیگناه جوامع را وحشیانه به قتل رسانده و به خاک و خون می‌کشند.

غافل از اینکه این خون‌ها غیر از آبیاری درخت تنومند این انقلاب‌ها و سریع‌تر به ثمر رساندن آن حاصل دیگری ندارد و ملت بیگناه مصر و یمن و بحرین از این دسیسه‌ها مستثنی نیستند.

روز قدس، جمعه‌ی پایانی ماه رحمت و برکت خداوند و بهار نزول قرآن، روز اعلام همبستگی، غیرت، تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادیخواهان و مستضعفین از فلسطین و مظلومیت است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر در راستای تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (ره)، در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و اعلام انزجار از سلطه طلبی و خونخواری استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با بهره گیری از کلیه توان موجود، نسبت به برقراری نظم و امنیت انتظامی -ترافیکی و ایجاد محیطی امن برای برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس در محل‌های برگزاری نماز جمعه اقدام خواهد کرد.

در پایان فرماندهی انتظامی استان با بزرگداشت این روز بزرگ از آحاد مردم دعوت می‌کند تا با تجمع و راهپیمایی در این روز بار دیگر سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی مزدور  آن ها بزنند و با خلق حماسه‌ای دیگر وحدت و اتحاد یکپارچه مسلمانان را به رخ یاوه گویان و ددمنشان پلیدی چون آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بکشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۱۵:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای کاش یک با شرفی پیدا می شد و در دهان گرانی می زد
یقیه دلال را پاره می کرد
خونخواران زالو صفت را سرجایشان می نشاند